ویرگول
ورودثبت نام
امین امیدوار
امین امیدوار
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

فروش آنلاین کفش

فروش آنلاین محصول

دوستان عزیز سلام
امروز دوستی ازم پرسید من فروشگاه_کفش دارم، شما چه راهی برای فروش محصولم بهم پیشنهاد میکنی.
الان داشتم تو مترو میومدم چشمم خورد به کفش های خودم یاد صحبت امروزم افتادم گفتم یه گپ و گفتی با هم داشته باشیم.


تمامی دوستانی که کار فروش محصول انجام میدن باید حتما چند تا نکته رو دقت کنند

1) فروش محصول به صورت آنلاین یک امتیاز فوق العاده مثبت برای فروشگاه شماست.

2) برای فروش آنلاین فقط وابسته به یک پلتفرم نباشید لطفا. یعنی فروش هم از سایت،. هم تلگرام و هم اینستاگرام بایستی اتفاق بیفته. .
3) صحبت تکراری همیشه، قرار نیست با راه اندازی یک وب سایت محصول شما بالای سایت #دیجی_کالا قرار بگیره. شده تنهایی انقدر اینو تکرار میکنم تا جا بیفته و واقعا جلوی خیلی از سو استفاده ها گرفته میشه. .
4) حتما در وب سایت خودتون حس اعتماد رو به کاربرانتون بدین. .
5) حتما تو وب سایتتون مقاله آموزشی درست راجب کارتون داشته باشید
6) حتما توی وب سایتتون تجربیات کاربراتونو برای استفاده از خدماتتون بگیرید
7) گرفتن تجربه کاربراتونو از اینستاگرام شروع کنید و همچنین از خریداران حضوریتون بخواید به سایتتون برن و از اون محصول دیدن کنن و نظرشونو بگن
8) حتما از تخفیف های مناسب استفاده کنید نه تخفیف های مناسبتی عامیانه
و...

طراحی وب سایتآموزش سئو و بهینه سازی سایتامین امیدوارآموزش طراحی سایتفروش آنلاین محصول
من قراره که حال کسب و کار شما رو خوب کنم . همیشه دغدغه اصلیم این بوده که مدیران و صاحبان کسب و کار رو با اصول دیده شدن کسب و کارشون آشنا کنم .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید