ویرگول
ورودثبت نام
امین امیدوار
امین امیدوار
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کارفرمای بدقول


سلام

صحبتی با کارفرماهای عزیز داشته باشیم


موضوع بسیار مهمی که شاید من خیلی هم راجبش صحبت کردم این هست که بتونیم اعتماد سازی خوبی رو بین کارفرما و طراحان سایت انجام بدیم. طبیعی هم هست که همیشه حق رو باید به کارفرما داد اما نکته ای که باید کارفرماهای عزیز دقت کنن اگر به طراح سایت خودتون اعتماد نکردین به هیچ عنوان کار رو استارت نزنید اما اگه اعتماد کردین بهش، حتما بذارید کارشو انجام بده و اگه حتی درخواست وجه مالی از شما داشت طبق صحبتی که ابتدای کار داشتید انجام بدین.

عکس چی میگه!! ؟؟

پ. ن : امروز یکی از عزیزانی که با بنده دوره طراحی سایت رو گذروندن بهم زنگ زدن و گفتن که کارفرما هیچ کدوم از تعهداتشو انجام نمیده و من نمیدنم چی کارکنم


البته من ایشون رو مقصر دونستم بخاطر شروع همکاری بدون هیچ دریافت وجه مالی و بدون هیچ قداعد کاری مشخصی اما کارفرمای عزیز همین امور باعث میشه که طراح وب سایت بعدی که سمت شما میاد طوری با شمار رفتار کنه که از این رفتارت پشیمون شی.


عکس چی میگه؟؟ اصلا ربطی نداشت به موضوع همینطوری گذاشتم

طراحی وبسایتامین امیدوارآموزش سئو و بهینه سازیآموزش طراحی سایتبرندسازی
من قراره که حال کسب و کار شما رو خوب کنم . همیشه دغدغه اصلیم این بوده که مدیران و صاحبان کسب و کار رو با اصول دیده شدن کسب و کارشون آشنا کنم .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید