ویرگول
ورودثبت نام
AmirHossein Azizzadeh
AmirHossein Azizzadeh
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

از بین بردن سوسک های کابینت آشپزخانه

عیدها من هم مثل اکثر شماها برنامه دارم که خونمو حسابی تمیز کنم وقتی به آشپزخانه رسیدم و تمامی وسایل رو از کابینت آشپزخانه خالی کردم دیدم کف کابینت هامو چه خاک و کثیفی گرفته از اون طرف پر از سوسک های کوچیک تو کابینت هام بود حالا میخوام کارهایی که کردم تا این سوسک ها کامل از بین برن از طرفی کابینتمم به مرور زمان سالم تر بمونه رو با شما به اشتراک بزارم.

از بین بردن و فراری دادن سوسک ها!

خوب خیلی وضعیت چندشی بود اول اومدم با جارو این سوسک ها رو از تو کابینتم جمع کنم اول اومدم با جارو افتادم به جونشون ولی هرچی جارو میکشیدم بازم سر و کله این سوسک ها پیدا میشد بعد دیدم فایده نداره، گفتم دیگه باید سم پاشی کنم یه چند جایی زنگ زدم دیدم اگه بخوام سم پاشی کنم تو اون زمان نزدیک عید هم خونم داغون میشه هم خودم نمیتونم به خاطر سم پاشی تو خونه زندگی کنم حالا چیکار کردم؟

استفاده از پودر کشنده حشرات:

اینکار خیلی برای من جواب داد خیلی راحت از سوپرمارکت تهیش کردم بعد قبل چیدن وسایلم اومدم فضای داخلی کابینت هامو از این پودر ریختم. بعد دیگه یه پلاستیک کف کابینت ها انداختم و وسایلمو داخلش چیدم بعد یه مدت کل سوسک ها از بین رفته بودن.

میتونین این پودر راا با کلیک روی نوشته دیجی کالا تهیه کنید
میتونین این پودر راا با کلیک روی نوشته دیجی کالا تهیه کنید


نتیجه گیری

کابینت هم مثل خیلی از وسایل خونه نیاز به نگهداری داره سعی کنیم سالی یکبار اونو یک نظافت بکنیم به لولاهاش یک روغن خیاطی بزنیم و این پودر هم سال به سال جمعش کنیم و دوباره بریزیم.

کابینت آشپزخانهسم پاشی
من امیرحسینم علاقه مند به دکوراسیون داخلی و فعال تو این حوزه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید