ویرگول
ورودثبت نام
امیر گودرزی
امیر گودرزی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

امیر گودرزی برنامه نویس وب

رزومه کاری

  • رتبه اول مسابقات خوارزمی در شهرستان
  • به زبان های htmlوcssومسلط هستم
  • به وردپرس مسلط هستم


امیر گودرزی کیست ؟

امیر گودرزی برنامه نویس وب
امیر گودرزی برنامه نویس وب


سلام من امیر گودرزی هستم 14 سالمه

برنامه نویس وب

تاریخ تولد: 1386/9/23

علایق

  • مک بوک
  • برنامه نویس حرفه ای
  • مدرک داشنگاه هاروارد
  • موفقیت در برنامه نویسی
  • برنامه نویس اندروید



من چگونه برنامه نویس شدم؟

من امیرگودرزی با کمک معلم پرورشی خود در مسابقات خوارزمی شرکت کردم

و از اینجا بود که من برنامه نویسی وب را شروع کردم

تا آخر امسال باید پروژه برنامه اندروید رو تحویل بدهم






راه های ارتباط با امیر گودرزی

وبسایتم : amirgs.ir

پیج اینستاگرام : amirgoudarzi.gs



امیر گودرزیamirgs irبرنامه نویس وبhtml cssپروژه برنامه نویسی وب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید