ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین خانلری
امیرحسین خانلری
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

تجربه هایی که به قیمت بالایی به دست میاد

چند سالی جایی کار میکردم که از قبل بین من و مدیران اونجا یه دوستی وجود داشت. این دوستی یه جاهایی باعث ضرر کردنم شده بود. مثلا تاخیر در پرداخت حقوق(گاها چند ماهه)، عدم پیگیری برخی مزایا و مطالبات و انتظار کار طاقت فرسا بدون به دلیل همان دوستی اولیه. در نهایت مجموع این شرایط باعث شد که بعد از 7 سال از اونجا جدا بشم. بعد از جدا شدن از اونجا به خودم قول دادم که هرجایه دیگه ای که کار کردم مرزی رو بین دوستی و رفاقت و کار قائل باشم تا دوباره متضرر نشم


اما غافل از اینکه محل کار جدید هم جایی بود تقریبا با شرایط مشابه. اولش گفتم این بار باید مراقب باشم تا شرایط مشابه جای قبلی پیش نیاد تا مجبور به جدا شدن بشم ولی یه سری تغییرات در مدیریت مجموعه، داره شرایط رو مشابه تجربه قبلی پیش می بره. تا جایی که حتی منجر به تغییر در توافقات اولیه در قرارداد و کسورات بدون دلیل و ... شده

یه ضرب المثلی هست که میگه "آدم عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه" که من بهش توجهی نکردم.

تجریبات اینچنینی داشتین؟


تجربیات کاریاعتماد کردنهزینه تجریباتتجربیات کاری
برنامه نویس و طراح سیستم های نرم افزاری،کسی که دنبال یادگیریه،عاشق غذا و رستوران و کافه گردیه و علاقه مند به مباحث مدیریت و توسعه کسب و کار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید