ویرگول
ورودثبت نام
amirmohamad akbari
amirmohamad akbari
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

رفتم و برگشتم :)

فعلا که خسته راهم چون دیروز سفر ۲۰ روزه من تموم شد :) باورم نمیشه اینهمه وقتو تو مسافرت بودم. و راستش در نهایت همه تلخی خا و خوشی ها و دلتنگی و همه چیزایی که داشت باید بگم خوشگذشت :)

آدمای جدید دیدم فرهنگای جدید دیدم چند روزی چند لحظه ای چند ساعتی حس کردم دوستای جدیدی دارم و کللللی چیز یاد گرفتم. حجم یادگیری توی مسافرت وحشتناک زیاده (البته ممکنه مثل من انقد سوال بپرسید که محلی بدبختو خسته کنید ولی خب یاد میگیرید:)

خوشحالم که لپ تاپمو دوباره دارم و میتونم با این کیبورد قشنگ دوباره بنویسم ولی خب هم خسته م هم کلی کار ریخته رو سرم که باید یکی یکی انجامشون بدم :) بعد همه اینا میام مفصل از هرروزش مینویسم تا بمونه :)

البته یچیزی رو همین الان میگم. مجهز سفر کنید. دش کم داشته باشید. با ماشین مناسب سفر کنید. با آدم مناسب سفر کنید.قبل سفر برای تمام طول سفر برنامه الف و ب و جیم و دال رو داشته باشید.

حالا همینارم کامل تر توضیح میدم :) فکرمیکنم وقتش شده که گدایی لایک و فالو کنم پس :)) اگه تا اینجا اومدی یه لایک و فالو و این حرفا دیگه :) من نبلد.

سفرسفرنامهایرانایران گردیلایک
physics student?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید