ویرگول
ورودثبت نام
امیرعلی
امیرعلی
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

درباره خودم و این صفحه

سلام ، اسم من امیرعلی است.

من 9 سالمه و متولد اسفند ماه سال 1393 هستم.

مامان من معمار و بابام هم مهندس است.

من عاشق ماشین ها هستم و تمام وقت خالیم رو یا برای داستان نویسی برای شما می گذارم یا برای مطالعه درباره‌ی ماشین ها.

وقتی کلاس اول و دوم بودم خیلی برای مدرسه استرس داشتم.

همیشه می گفتم : مامان تو مدرسه باش ، مامان زنگ تفریح رو بیا ، مامان می ترسم نیای دنبالم و... اما الان که کلاس سوم هستم استرسم خیلی کمتر شده.

من دو هدف از نوشتن این کتاب دارم:
1. به بچه هایی که برای مدرسه استرس دارن کمک کنم.

2. سرگرم بشم و بتونم شما ها رو هم سرگرم کنم.

پس بزنید بریم تا کلی ماجرای باحال تجربه کنیم!

مقدمه
من امیرعلی هستم. متولد اسفند 93 و اینجا از خاطرات و اتفاقات روزمره خودم می‌نویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید