ویرگول
ورودثبت نام
امیر حسین برمچ
امیر حسین برمچ
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

فیلم‌های عاشقانه هندی

می‌توان گفت ژانری که بالیوود استاد آن است، ژانر رمانتیک است. ازاین‌رو تصمیم گرفتیم بهترین فیلم های هندی عاشقانه را برای شما معرفی کنیم. اگر تابه‌حال فیلم هندی تماشا کرده باشید، به‌احتمال زیاد فیلم عاشقانه هم بین آنها جای داشته است. صنعت فیلم هند و بالیوود در سال 1913 استارت خورد. چیزی که جالب است بدانید این است که فیلم مذکور در ژانر عاشقانه بود. همین موضوع قدمت فیلم‌های عاشقانه سینمای هند را نشان می‌دهد.

فیلم‌های عاشقانه هندی از گذشته تابه‌حال تغییرات زیادی داشته‌اند. در فیلم‌های جدید عاشقانه بالیوود دیگر اثری از عشق و عاشقی که در فیلم‌هایی مثل «تپش قلب» یا «معجزه احساس» می‌دیدیم، خبری نیست. در فیلم‌های جدید عاشقانه بالیوودی شاهد عشق و روابطی هستیم که نسل جوان کنونی با آن ارتباط برقرار می‌کنند. بسیاری از بازیگران ستاره هندی همچون عامر خان، سلمان خان و شاهرخ خان به لطف نقش‌هایشان در فیلم‌های عاشقانه به این معروفیت رسیده‌اند.

در این مقاله می‌خواهیم سراغ بهترین فیلم های هندی عاشقانه جدید و قدیم برویم. سعی کرده‌ایم که موارد موجود در لیست را از سال‌های مختلف بیاوریم تا با سیر تغییر فیلم های عاشقانه بالیوودی آشنا شوید. با تایم سیتی در ادامه همراه باشید تا شاید فیلم‌های جدیدی به لیست تماشای خود اضافه کنید.

فیلم من عاشق شدم-Maine Pyar Kiya

تاریخ انتشار:29 دسامبر 1989کارگردان:Sooraj Barjatyaامتیاز IMDB:7.3 از 10

در ابتدا بگوییم سلمان خان برای اولین بار در فیلم «من عاشق شدم» به ایفای نقش اصلی فیلم پرداخت. با این وجود این فیلم یکی از بهترین فیلم های هندی عاشقانه سلمان خان است. علاوه بر سلمان خان و تجربه جدیدش، کارگردان این فیلم هم اولین بار است که به‌عنوان کارگردان شروع به کار می‌کند. با اینکه فیلم «من عاشق شدم» اولین تجربه بازیگران نقش اصلی و کارگردان است، یکی از بهترین فیلم های هندی عاشقانه به شمار می‌رود.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید سلمان خان معروف‌ترین بازیگر بالیوود است و تقریبا همه فیلم‌های او به‌خوبی درخشیده‌اند. این فیلم هم از این قاعده مستثنی نیست و یک‌شبه از سلمان خان سوپراستاری محبوب ساخت. فیلم «من عاشق شدم» توانست افتخارات زیادی کسب کند. از جمله این افتخارات می‌توان به 9 جایزه از جشنواره Filmfare Awards ازجمله جایزه بهترین بازیگر مرد اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم من عاشق شدم

پدر سومان او را به‌خاطر سفر خارج از کشور، به دست خانواده‌ای می‌سپارد. در همین حین سومان که بهاگیاشره به نقش‌آفرینی آن پرداخته است، عاشق فردی به نام پرم می‌شود. حال برای اینکه این دو نفر بتوانند با هم ازدواج کنند، پرم (با بازی سلمان خان) باید به پدر سومان ثابت کند که لیاقت او را دارد.
https://timecity.ir/best-indian-romantic-movies

فیلمهای عاشقانه
امیر حسین برمچ هستم عاشق یادگیری سئو و دیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید