ویرگول
ورودثبت نام
AmirHossein
AmirHossein
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

مغز درد

در عصر حاضر با رگبار دیتا و اطلاعات مواجه اییم هر روز تو اینترنت با هزاران موضوع جدید آشنا میشیم که مغز رو خسته و درمونده میکنه، من یکی که بعد از یک ساعت چرخیدن تو اینترنت مغزم له میشه. حس نا آگاهی میخوره تو صورتت انقدر مطالب جدید و زیاد در حال تولید شدنه که حتی اگر فقط بخوای تایتل هر کدوم رو بخونی صدها سال قطعا طول میکشه

مغز من آماده نیست و بشدت گیجم همیشه. هیچ وقت نمیدونم باید چیکار کنم و الان چی برای خودم درسته، کاری که کردم درست بود؟ چی یادبگیرم؟ چی یاد نگیرم؟ پشیمون نشم؟ راست برم یا چپ؟ بالا یا پایین؟ بجاش میرم بمیرم.

هفته ها میگذره و من هنوز تو انتخاب کردن موندم حتی ماه ها و من هنوز نتونستم انتخاب کنم، یک احمق واقعی شکل من میشه قطعا

هیچ وقت نتونستم علاقه صد در صدی به چیزی داشته باشم همیشه بعد از مدتی خسته میشدم از هرکاری که میکردم و ولش میکردم و هنوز که هنوزه نمیدونم من قراره چیکار بکنم برای فردام برنامه ای متصور نیستم و همینجوری میگذره..

الان تنها چیزی که میخوام یک مسیر سر راسته که برام بنویسن و انجام بدم فقط، بدون حرف اضافه. به من بگن برو فقط همین مسیر رو برو تا آخرش، باورتون نمیشه ولی مثل یک آرزو میمونه برام انقدر که همه چیز گسترده و پیچیده شده




مغزپیچیدگیجهانبرنامه نویسیانتخاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید