
سلام به همه ی شما عزیزان
امیدوارم که هرکجا هستید حالتون عالی باشه
همونطور که میدونین برای تغییر زبان ما به طور معمول از ترکیب کلیدهای Shift + Alt استفاده میکردیم.
اما در لینوکس این کلیدها متفاوت هست و چون برخی عزیزان با دیفالت لینوکس کنار نمیان تصمیم میگیرن که شورتکاتشو تغییر بدن . بریم که انجامش بدیم(:

منوی استارت رو باز کنین و عبارت Keyboards رو تایپ کنین و پنجره تنظیمات کیبورد رو باز کنین.

از گزینه های بالا روی Layouts کلیک کنین و از گزینه های پایین روی Options کلیک کنین.

بعد از بازشدن پنجره Options دنبال گزینه Switching to another layout بگردید و روش کلیک کنین تا زیر مجموعش باز بشه.

حالا از زیر مجموعه ی باز شده هر شورتکاتی رو که دوست داشتید برای تعویض زبان انتخاب کنین و گزینه Close رو انتخاب کنین و تمام .
فقط فراموش نکنین که شورتکات دیفالت رو غیر فعال کنین که تداخلی با دکمه های کیبورد نداشته باشه! :)
تموم شد . به همین راحتی تونستین شورتکات دیفالت کیبورد لینوکستونو تغییر بدین.
مرسی از همراهی همتون
بازم اگه سوالی بود اینستاگرام از من بپرسین
Instagram ID : amirhoseinsohrabi.official