ویرگول
ورودثبت نام
AmirVn
AmirVn
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شروع نو

نمیدونم از کجا شروع کنم بالاخره هرکسی ی شروع و آغازی داره که اوایل باب میل اون فرد نیست ومیخواد همون چیزی رو داشته باشه که خیلیا با صرف هزینه و وقت در دراز مدت بدست اووردن.

بالاخره باید تغییر و شروع نو داشت.

ی مثال ساده براتون میزنم :

طبیعت بهترین انگیزه و الگو برای من بوده و خواهد بود

اگر دقت کرده باشید بعد از انفجار نیروگاه چرنوبیل تمام مکان هایی که ساکن بودن قبل از انفجار بعد از تخلیه اونجا به مرور زمان طبیعت به تصرف خود در اوورد .

چرنوبیل پس از حادثه
چرنوبیل پس از حادثه

بحرحال میخوام بگم اگه تلاش نکنی محیط اطرافت به تو مسلط میشه و نمیتونی خودت رو به همون چیزی که میخوای برسونی پس پاشو شروع کن و اگه شکست خوردی با تلاش بالاخره یروزی حتما جواب میگیری ...

خودم خیلی یدوره ای افسرده بودم گفتم نمیخوام وضعیتم این باشه پس پا شدم با سختیا مبارزه کردم تا اطرافم نذارن به من مسلط بشن

تلاش و کوشش فقط مختص کار کردن نیست میتونه تو خیلی از زمینه ها شمارو بسیار تغییر بده اگه خودت بخوای .


انگیزهشروع تازهزندگیlifeamiiirvnn
اینجا همه چیز در همه ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید