ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین ملکی
امیرحسین ملکی
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

شروع تحصیل در رشته طراحی کسب و کار(7)

بابا اینا عجب آدمایی هستنااااا...
اسم انجمن علمی دانشکده کارآفرینی عزیز شد برام و براش تیم جمع کردم از اون دانشکده و قصدمم این بود که کمبود تعداد نامزدها باعث نشه این اتفاق بیفته که انجمنی در کار نباشه... خندم میگیره و دل میگیره که تعداد کمی اینوالو شدن و بیشتر اینکه کسی منو درک نکرد و واسم هیتر موند تهش شاید....
حاجی من با خوب کسایی بستمو و سه تاشون اول تا سوم شدنا(منظورمم از بستن اینه که بیان نامزد بشن صرفا ) حالا خار کار از یه ورودی و یه رشته دیگه 1/4مشون اومدن و.... از اتاقم بد بوی
اینجوری شد که من و پریسا رای نیاوردیم و نسبتا همه ازشون راه یافتن ولی خب اتفاقی که افتاد و از اولم امکانش بود و اعلام شد این بود که کمیته نظارت به دلیل اینکه کلا فکر کنم زیر50 نفر رد کردنا رد کردن و دوره دومی که رغبتی به اعلامش نداشتن و تیکه‌هاش واسه منه؟؟؟؟ حالا همه چیو نگفتم من مهمم نیست چون گذشته و مهم نیست و فقط میدونم حق اون دانشکده یه انجمن قوی که از همه متشکل شده حتی ورودی بالاتر، مجازی و دکتری....
واسه من افتخاری بود این ایمپرشن‌ها و ششاید اهمیت دادنااااا
نمیدونم منظورم رسوندم یا نه ولی خب فردا درس پلتفرم با دکتر رو دارم (دلم گرفته) و میخوام براتون تا اینجا بگم که ترب چرا پلتفرم نیست... هست... تااینجا من میگم هست ولی خب اظرافیان دکتر میگن هنوز نشده
دوتا سوال رو تا یادم نرفته آیا هر موتور جستجوگری پلتفرمه؟ یا هر شرکتی که ارائه‌دهنده تبلیغ کلیکی پلتفرمه؟

khob farda shod v residim be platform Exam

جااان شیر مرد هفت صفحه با فونت 38 نوشته‌باشه... خب دوبرگه اول که به جواب سایت یا پلتفرم بودن ترب گذاشت... شاید یه روزی جوابمو منتشر کردم ولی خب بستگی داره پلتفرم رو بخاطر میزان تعاملش بسنجی یا میزان Mass و اثرگذاریش... خلاصه بگم نظر من اینکه چون صفحه اول گوگل هست و رتبه چند میلیاردی داره، هست... لینکدین، جابینجا و خان بابا چیه اونم سوالات دیگه داشت....
برم سراغ مقاله‌های دیزاینی برای پروژه بزرگ X...
سی یوووئنحقتلحختحقخحثقلتحقت

رفتم واسه پرواز
رفتم واسه پرواز


پلتفرم دیجیتالامتحان دانشگاه تهرانبهشتی یا تهرانشب تیرهبیابان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید