ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین ادیبی
امیرحسین ادیبی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یادداشت های یک حقوقی (مقدمه)

جایی برای نوشتن ...

چیزی که فارغ از پیدا کردن محتوای خاص ، مرا جذب این پتلفرم کرد، همین شعار ساده و دل نشین بود؛ جایی برای نوشتن . و همین کفایت میکرد که در برنامه ام نوشتن در اینجا را نیز آغاز کنم.

قطعا اینجا اولین جایی نیست که مینویسم و نوشته هایم را به اشتراک میگذارم اما چون به نظر مهم نوشتن است و نوشتن، اینجا میتواند جایی برای انتشار برخی مطالب باشد.

حقوق خوانده ام و با حقوق سرکار دارم و حقوقی زیست میکنم، از این رو قطعا حقوقی خواهم نوشت! اما شاید متفاوت از فضای صرف آکادمیک و یا حتی سنتی حقوق... بلکه موضوعاتی مبتلا به در حوزه های جدید! و اندکی هم شاید غیر حقوقی تر!(البته شاید)


سایر نوشته هایم را میتوانید در شبکه های اجتماعی مختلف دنبال کنید و در هر کجا با مدلی متفاوت از محتوای حقوق از دید یک حقوقی مواجه شوید!

مطالب تخصصی تر را در اکانت لینکدین پیدا میکنید

تمام تحلیل ها و یادداشت هایی که اینجا خواهم نوشت گوشه ای از نظراتی است که قطعیت و درستی همه ی آن ها را نمیتوانم تایید یا رد کنم چرا که در عالم حقوق "همه چیز بستگی دارد"! و من در تلاشم تا تحلیلی مختصر از مسائلی ارائه دهم که ممکن است بقیه هنوز به آن نپرداخته اند یا نکات پرداخته شده به میزان کفایت نیست. پس خوشحال میشوم که نقطه نظراتتان را درباره ی مطالبی که در اینجا و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارم بدانم تا درجهت بهبود آن گام بردارم.




امیرحسین ادیبیحقوقییادداشت حقوقیتحلیل حقوقیشبکه‌های اجتماعی
حقوق خوانده ام. حقوقی می نویسم؛ به دنبال کارآفرینی ام و سعی در تحلیل موارد جدید دارم!/ حقوق مالکیت فکری، فناوری اطلاعات و حقوق فناوری های نوین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید