ویرگول
ورودثبت نام
امیر حسین اکبری
امیر حسین اکبری
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

سوالاتی که باید هنگام تصمیم گیری بین اقیانوس آبی یا قرمز از خود بپرسید

اگر در اقیانوس قرمز هستید، از یک مدل مبتنی بر محصول برای گسترش قیف، کاهش CAC و گسترش جهانی استفاده کنید. شما باید تا حد امکان سریع و سودآور رشد کنید.


سوالاتی که باید هنگام تصمیم گیری بین اقیانوس آبی یا قرمز از خود بپرسید:


آیا من تقاضای موجود را ایجاد می کنم یا جذب می کنم؟

آیا محصول دارای ارزش زمانی سریع است؟

آیا یک GTM بازاریابی، فروش یا محصول به بهترین وجه برای کسب و کار من مناسب است؟

قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا رشد مبتنی بر محصول برای شما مناسب است، مطمئن شوید که مخاطبان مناسب را هدف قرار داده اید.

هوش تجاری- هوش مصنوعی- مدیریت کسب و کار - دیجیتال مارکتینگ لطفا برای استفاده بخش یا تمام مطلبی که شخصا نویسنده ان بودم بصورت مستند اجازه بگیرید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید