ویرگول
ورودثبت نام
مینا حیدری
مینا حیدری
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

خاطره خرید تی آر ایکس

یه اتفاق جالب?

شاید برای شماهم اتفاق افتاده باشه جلوی اینه بایستید و از ظاهر خودتون راضی نباشید و یا لباسی و علاقه داشته باشید و نتونید بخاطر چاقی و بد هیکلی تن کنید و سایز شما نباشه

الان هم متاسفانه دوران شیوع بیماری است و نمیشه به باشگاه ها اکثرا اطمینان کرد

حتی ممکنه خیلی از ماها روزهای هفته پیش بیاد که حال و‌حوصله‌ی بیرون رفتن از خونه نداشته باشیم

به سرم زد تحقیق کنم و ورزشی انتخاب کنم که هم کالری زیادی بسوزونم هم سریع تر به اندام ایده ال و‌مد نظر خودم برسم

و مهم تر از همه اینکه به راحتی بتونم در منزل ازش استفاده کنم

شروع کردم به تحقیق کردن و سر و کله زدن با سایت های ورزشی مختلف و به ذهنم رسید با خرید کش تی آر ایکس که با تحقیقاتی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که تنها ورزشی است که هم دامنه‌ی تمرینات ورزشی گسترده ای داره و هم روی نقاط کور بدن، عضلات کور بدن تمرکز بسیار زیادی داره.

ویژگی یک تی آر ایکس خوب به نظر من علاوه بر قیمت مناسب باید دارای کش های مقاوم و قابل تنظیم باشه و مهم تر از همه دارای اسم و رسم‌و‌برند معتبری باشه و از جای معتبر خریداری بشه

جست و جو در سایت های مختلف با خرید تی آر ایکس که همراه سی دی اموزشی است تونستم با خیال راحت توی‌خونه ورزش کنم و جالب تر از اون اینکه ظرف یکی دوماه به طور ناباورانه به ظاهر مورد علاقم‌برسم

که این‌تغییرات تا حدی است که به چشم هم‌قابل ملاحظه است


قبل ورود این بیماری که باشگاه رفتن تو این شرایط سخت شده

داخل باشگاه همیشه به کسانی که تی آر ایکس میرفتن حسودیم میشد چون هم هزینه زیادی داشت و هم فکر‌میکردم یادگیریش برام غیر ممکنه است

اما با پرس و‌جو هایی که کردم و خرید از یک پیج معتبر و یا فروشگاه قابل اعتماد با خرید یک پک کش تی آر ایکس به ارزوم رسیدم و خیلی خیلی ممنون از تنها سایتی که با مشاوره و راهنمایی های کامل در عین صبوری منو در مورد تی آر ایکس و انواع بند تی آر ایکس راهنمایی کردن و تونستم خرید خوب و عالی و در عین حال فوق العاده رضایت بخش داشته باشم و به رویاهام در مورد یک اندام ایده ال برسم.

ممنون sellcenter??‍♀️???

تی ار ایکسخرید تی ار ایکستی آر ایکستمرینات تی آر ایکس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید