ویرگول
ورودثبت نام
امیرمعین
امیرمعین
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

آنچه محسن ابراهیم زاده و شاهین کلانتری از موفقیت می دانند .


محسن ابراهیم زاده را که می شناسید . می دانید که برای خودش آوازه ای دارد . اما آیا می دانستید که همین محسن جان می تواند به اسطوره و الگوی شما تبدیل بشود ؟

محسن ابراهیم زاده از جمله ی کسانی است که راز موفقیت در دوره ی فعلی را پیدا کرده . حالا خودش خبر دارد یا نه را خدا می داند ولی تا جایی که من می دانم او هر ماه یک آهنگ جدید منتشر می کند .

حتما می گویید هر ماه آهنگ ساختن چه ارتباطی دارد با کلید موفقیت ؟

اما باید توجه داشته باشیم به سایر خوانندگان تا بفهمیم محسن ابراهیم زاده چرا این روز ها شده محبوب ترین خوانندگان در ایران ؟ علت تمایز ابراهیم زاده با دیگران چیست و اصلا در چیست ؟

نگران نباشید من جواب سوالتان را دارم .

محسن ابراهیم زاده از پرکارترین ها وفعال ترین های ایران است در دسته ی خوانندگان . دیگر خوانندگان محترم مثل علی رهبری در پازل بند ( که خودم طرافدارشم ) یا بهنام بانی خیلی که به خودشان فشار بیاورند دو ماهی یک بار برای خودشان آهنگ می زنند .

اما اگر گوش به زنگ باشید می بینید که محسن ابراهیم زاده سر هر ماه یک آهنگ بیرون می دهد . واین یعنی این خواننده راز موفقیت را یافته . و آن هم چیزی نیست جز تولید محتوای فراوان .

نمی گویم صدایش و ملودی ها و شعر های زیبایش هیچ تاثیری ندارند ولی او این را یافته که باید فعال بود .

و باید این را هم به خدمتتان برسانم که شاهین کلانتری هم مثل محسن به این راز پی برده است . اما خب شاهین کارش با او متفاوت است و اگر دنبالش کنید می بینید که او حتی از پرکار هم پر کار تر است . امکان ندارد روزی بگذرد که سایت یا وبلاگش به روز نشود . هر روز باید چیزی از خودش در کند . تازه خدا می داند که چقدر کار های منتشر نشده دارد مثل هزار کلمه ها و صفحات صبحگاهی و داستان هایی که تا بحال نوشته است .

و حالا به جایی رسیده که اگر فقط نویسندگی را در اینترنت جستجو کنید او جزو اولین ها است .

باید اعتراف کنم که در حال حاضر اولین الگوی من شاهین و بعد محسن ابراهسم زاده هستند .

این گونه آدم ها خیلی چیز ها برای یاد گرفتن دارند . بگذارید جمله ای از شاهین کلانتری برایتان نقل کنم که از پادکستی که اخیرا ضبط کرده یاد گرفتم ؛ خودم به شخصه آن را تجربه کرده و عمیقا به آن اعتقاد دارم :

انجام کوچک ترین کار ها به صورت مداوم کار هر کسی نیست .


امیر معین .

محسن ابراهیم زادهموفقیتشاهین کلانتریالگوپر کار و فعال
امیرمعینم ... نویسنده و روانشناس ویرگولی ... وصلت کرده با کتابها ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید