ویرگول
ورودثبت نام
AmirPouya
AmirPouya
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

داستان پلکسی شرکتی که NFT هایشان بر حسب ساعت است

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من امیر پویا هستم و امروز میخوام براتون از شرکتی بگم که قیمت "ان اف تی" هایشان بر حسب ساعت است , اگر میخوای واضح متوجه حرفم بشید لطفا تا آخر مطلب همراهم باشید•


پلکسی یا Plexi چیست ؟

پلکسی یا Plexi شرکتی هست که در حوزه "ان اف تی" ها و "رمز ارز" ها فعالیت میکنه , حالا دلیل معروف شدن این شرکت به این دلیل هست که ان اف تی های ساخته شده توسط این شرکت همه قیمت هایشان بر حسب زمان هست•


به گفته یکی از اعضای این شرکت پلکسی قیمت گذاری "ان اف تی" ها را بر حسب زمان ساخته شده حساب میکند•

یعنی اگر یک "ان اف تی" را در ساعت 50 : 10 ساخته شده باشد قیمت "ان اف تی"برابر با 0:50 اتریوم ثبت میشود•

این شرکت تازه فعالیت خود را در زمینه "ان اف تی" و "رمز ارز ها" شروع کرده و فکر کنم با این روش قیمت گذاری مشتریان زیادی جذب خواهد کرد•

این شرکت فعلا "ان اف تی" و مجموعه های خود را فقط در سایت Opensea ثبت کرده که از لحاظ امنیتی و پشتیبانی بهترین هست•

این شرکت برای کسانی که دنبال منبع برای سرمایه گزاری هستند خیلی عالی هست ممکن است چیزی که شما میخرید در ساعت و دقیقه خیلی خوبی ساخته شده باشه و قیمت آن بسیار ارزان باشد و مدتی بعد قیمت آن چند برابر شود•


یکی از ان اف تی های ساخته شده این شرکت•
یکی از ان اف تی های ساخته شده این شرکت•

اگر دوست دارید میتوانید از لینک زیر وارد صفحه Pelxi در Opensea شوید•

https://opensea.io/plexi


بر حسبرمز ارزان اف تیسرمایه‌گذاریزمان
سلام من امیر پویا هستم سعی میکنم محتوا های خوبی در زمینه های مختلف بنویسم و آپلود کنم.ممنون میشم همراهم باشید?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید