ویرگول
ورودثبت نام
امیررضا کریمی
امیررضا کریمی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

آموزش استفاده از Chat GPT برای کاربران ایرانی

CHAT GPT چیست؟

از خود chat gpt پرسیدیم :

""من یک مدل زبانی هستم که توسط شرکت OpenAI توسعه داده شده‌ام و بر اساس معماری GPT-3.5 طراحی شده‌ام. نام "GPT" مخفف "Generative Pre-trained Transformer" است که به معنای "تبدیل‌دهنده پیش‌آموزش داده شده تولیدی" می‌باشد.

من توانایی درک و تولید متون زبانی طبیعی را دارم. برای آموزش من، از متون متنوع و گسترده‌ای که از اینترنت و منابع مختلف جمع آوری شده‌اند، استفاده شده است. من قادر به پاسخ به سوالات، ارائه توضیحات، تولید متن، ایجاد داستان‌ها، ترجمه متون، تولید کدهای ساده و بسیاری وظایف دیگر در حوزه زبانی هستم.

برای ایجاد متن، شما می‌توانید سوالات بپرسید یا با من در موضوعات مختلف گفتگو کنید. لازم به ذکر است که من در تاریخ برش دانش سپتامبر 2021 آموزش دیده‌ام، بنابراین اطلاعات من تا آن زمان به‌روز است.""

خب حالا بریم سراغ اصل مطلب

چطور از chat gpt استفاده کنیم؟

به دلیل وجود تحریم‌ها، خدمات OpenAI و سرویس‌دهی چت‌جی‌پی‌تی chatgpt برای ایران غیرفعال است و استفاده از ChatGPT در ایران با کمی هزینه همراه است.

برای استفاده از chat gpt شما به دوتا چیز نیاز دارید :

1. برنامه تغییر آی پی (VPN)

ورود به سایت chat gpt به دلیل تحریم ها با آی پی ایران امکان پذیر نمی باشد و شما باید از یک vpn استفاده کنید (بهتر است از vpn پولی و آی پی ابت استفاده کنید)

2. خرید شماره مجازی یا خرید اکانت از سایت های ایرانی

برای دسترسی به chat gpt و ساخت حساب کاربری شما نیاز به یک شماره خواهد داشت به دلیل اینکه شماره های ایرانی غیر قابل ثبت نام هست باید شماره مجازی تهیه کنید

راه حل دیگر هم این است که اکانت آماده و از پیش ساخته شده خریداری بکنید.

1. نحوه ساخت حساب کاربری با استفاده از شماره مجازی

ابتدا vpn خود را روشن کرده و وارد سایت chat.openai.com شوید

سپس از طریق گزینه sign up در سایت ثبت نام کنید

در این مرحله ایمیل خود را وارد کرده و روی گزینه ی continue کلیک کنید.

در این مرحله یک پسورد انتخاب کرده و روی continue کلیک کنید.

سپس ایمیلی بر مبانای تایید ایمیل برایتان ارسال می شود.

ایمیل ارسال شده به صورت زیر است روی گزینه سبز کلیک کنید تا ایمیل تایید شود.

در مرحله بعد از شما شماره تلفن خواهد خواست که شماره مجازی خریداری شده را وارد کنید. وسپس کد تایید به شماره ارسال می شود بعد از وارد کردن کد فرایند ساخت حساب chatgpt به پایان رسید :)

از کجا شماره مجازی بخرم؟

سایت های زیادی برای خرید شماره مجازی وجود داره. پیشنهاد ما سایت نامبرلند هست در این سایت یکسری شماره مجازی هست که مختص chat gpt هست و مناسب این کار

ورود به سایت و خرید شماره مجازی

اکانت آماده chatgpt چیست ؟

با توجه به تحریم و سخت بودن ساخت اکانت ساده ترین راه برای دسترسی به chat gpt خرید اکانت آماده هست. به این صورت که بعد از خرید ایمیل و پسورد اکانت در اختیارتون قرار داده می شه و به سادگی می تونید وارد سایت شوید

باز سایت های زیادی هستن که اکانت chat gpt می فروشند اما نامبرلند یکی از سایت های معتبر و تست شده است.

(این پست تبلیغ نبوده و فقط جهت معرفی و نحوه ساخت اکانت منتشر شده + سایت نامبرلند توسط خود ما تست شده و می شه گفت یکی از بهترین سایت های شماره مجازی و اکانت GPT است)

پایان :)

در این شبه مقاله سعی کردیم در ابتدا به معرفی CHAT GPT بپردازیم سپس به نحوه ساخت حساب کاربری و بعد از آن نحوه خرید شماره مجازی و اکانت آماده پرداختیم امید واریم که مفید باشد با تشکر :)


chat gptچت جی پی تیهوش مصنوعی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید