ویرگول
ورودثبت نام
Wolfgang Lucifer
Wolfgang Lucifer
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

علیرضا : "رشتت تجربیه تو؟"

اِ ی یُ نیگرز من برگشتم!



خب این چند وقته چی گذشت؟!

رفتم کتاب خونه درس خوندم ناموسا بعد از مدت ها مثل آدم!

خودم پشمام ریخته! من و درس؟ من؟ درس؟ نُ نُ بیبی!


من دارم درس می خونم بعد سال ها
من دارم درس می خونم بعد سال ها


ولی خوندم!

فیزیک 12 رو تمام کردم

ریاضی رو کلش رو تموم کردم


مثلا شاخم نردبام میزنم ولی هیچ شِتی نیستما (شِت یعنی مدفوع انسان)
مثلا شاخم نردبام میزنم ولی هیچ شِتی نیستما (شِت یعنی مدفوع انسان)


شیمی 12 رسیدم به مسائل ثابت تعادل! چیز سمیه برا خودش به قولی تو ک.. نرو هستش ولی اوکیه

زیست 12 نیم سال دوم رو نخوندم

فیزیک پایه بلدم یکم!

شیمی پایم در حد والتر وایت! "مثلا ادعا دارم شیمیم خوبه"

زیست پایه فقط فصل میتوز میوز رو خوندم but but همونم یادم رفته?

میانگین درصد زیستم تو آزمونا یه چی حدود 15 درصده? قشنگ زیستو بستم!

دوستم تو کتاب خونه بعد 6 ماه فهمیده بود من رشتم تجربیه! یعنی انقدر به زیست ضریب 12 اهمیت میدم!

علیرضا : رشتت تجربیه تو؟

من : اره!

علیرضا : ??پس چرا تا حالا زیست نخوندی؟ پس چرا حسابان میخونی؟

من : حوصلشو ندارم! میخوام ریاضیم قوی شه

علیرضا : ک*خلی؟

من : ?? گذاشتم 2 ماه آخر بخونم (57 روز مونده ولی هنوز شروع نکردمش?)

علیرضا : عرررررررر عااووووووووووو (علیرضا در حال زوزه کشیدن) " بییییییییییییییب ایست قلبی!"

من : الان دیاستون قلبت رو فعال می کنم! نه نه مشکل از دریچه سینی آئورتیته که به مقعدت وصله!

("دانش زیست شناسی من?")

علیرضا : داش قلب و مقعد کلی فاصله دارن?

من : داش شکل کتابه بخدا! یه لحظه وایسا? بیا تو آزمونای ماز هم اومده نکتش! تو رشتت تجربی نیست اینارو نمی فهمی؛ سطحی! سطحت پایینه!

پس فک کردی برا چی شیاف رو از مقعد میزارن؟ برای این که وارد قلب بشه و بهتر جذب بشه? و ...

علیرضا : پس تو باید دکتر قلب بشی!

من : ??


وقتی دوستم فهمید من رشته تجربیم!
وقتی دوستم فهمید من رشته تجربیم!


بقیشو بعدن میگم!

راستی قسمت دوم "آموزش قتل" رو آماده کردم خیلی تخصصی تر!

ولی می ترسم بزارم دوباره ویرگول گیر بده


?
?

خلاصه همین ...

بعدن دوباره حرف میزنیم


موزیک پیشنهادی

https://soundcloud.com/zoomzoomnitro/never-again


کیس یو! بای!?





علیرضاکنکوررشته تجربیدرس خوندن
Personality type : INTF*CK
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید