ویرگول
ورودثبت نام
Wolfgang Lucifer
Wolfgang Lucifer
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

فشار بخورم؟! دارم می رقصم!

ویرگول هفته ی پیش بخاطر "محتوای ترویج خشونت! ?" پست آخرم رو حذف کرد و بنم کرد!

وقتی فهمیدم ویرگول بنم کرده
وقتی فهمیدم ویرگول بنم کرده


دو ثانیه بعد
دو ثانیه بعد


حسی که اون موقع داشتم
حسی که اون موقع داشتم


فشار بخورم؟! HAHHA دارم می خندم!

اول از همه بگم "I dont give a f*ck "

دوم خطاب به اون کسی که پستمو حذف کرد و بنم کرد باید بگم : "ساک مای دیک نیگا" (حتی اگه شخص نباشه و الگوریتم ویرگول باشه!)


?
?



فشار؟؟

فشار؟
فشار؟




دوستم ممد همیشه بهم میگه نباید سر مسائل کوچیک اعصاب خودمو خورد کنم ولی کلا اینطوریم! وسواس فکری دارم یه بار به خاطر این که یه نفر پا گذاشت رو کفشم تف کردم تو صورتش بعد دعوا شد!?

اینطوریه که یه دفعه یه چیز کوچیک هی تو ذهنم تکرررررررررراااااار میشه ، بزرگ و کوچیک میشه ، عقب و جلو میشه! و تا انجامش ندم از ذهنم بیرون نمیره!

یه دفعه هم تو نوشابه یکی از دوستام ادرار کردم! (مثلا خیلی cool هستم)?

خب بگذریم!

روز بعد نشسته بودم تو خلوت داشتم به زندگیم فکر میکرد!(بعد این که ویرگول بنم کرد)

ممد اومد نشست بغلم وگفت: " برو درس بخون الکی سیس چس ناله نگیر"

بهش گفتم : "ممد ک* عمت!"?

ممد ناراحت شد ولی نرفت!

بهم گفت : "وقتی سیبیلاتو میزنی و ریشاتو میزاری باشه ؛ شبیه داعش و القاعده میشی!"

منم گفتم : "الله اکبر ، الله اکبر .."(با فاز تروریستی)

بعد به سمتش حمله ور شدم ولی ل*اشی بال داره! همیشه در میره!


ممد
ممد


ممد رو ولش کردم و رفتم که یکم درس بخونم که یه دفعه یاد نصیحت بابام افتادم !

بابام همیشه میگه : "باید تو سخت ترین شرایط درس بخونی! اصلا اگه موقع درس خوندن سختی بکشی اون موقع موفق میشی!"

منم رفتم زیر آب درس بخونم چون اون جا نمی شه نفس کشید پس درس خوندن سخت تره پس آدم بهتر درس رو می فهمه!


تو هر شرایطی باید درس خوند
تو هر شرایطی باید درس خوند


بعد از اون از استخر اومدم بیرون! لباسام رو گذاشتم تو ماکروفر(مایکروویو) تا خشک بشن!

تا لباسام خشک بشه یه تیکه اشغال گوشت برداشتم تا بدم به گربم

گربمو دیدم که...


گربه های لعنتی(f*cking cats)
گربه های لعنتی(f*cking cats)


میخواستم از خونه بندازمش بیرون ولی بهم گفت : "امیر من حاملم"

منم دلم به حالش سوخت! چه میشه کرد!

ولی وقتی بچش بیاد ، از خونه میندازمش بیرون!


https://soundcloud.com/mareux/the-perfect-girl


فعلا یه چندوقت نیستم مخصوصا بعد این که ویرگول پستمو پاک کرد? بعد کنکور میام!

این موزیکه هم خیلی خوبه گوش بدید!


من میام?


















درسویرگولالله اکبرممد
Personality type : INTF*CK
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید