ویرگول
ورودثبت نام
amirrezamolodi
amirrezamolodi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چرا میزبان فا به زودی از بین میرود

سلام و درود یک سالی هست که مشتری این شرکت هستم گاهی وقت ها خوب بوده ولی اکثر وقت ها قطعی زیاد داشته جدیدا یک روز صبح بلند شدم دیدم روی یکی ازهاست های میزبان فا که 5 تا سایت داشتم یکی از سایت ها هک شده و هر 5 تاش از کار افتاده خلاصه رفتم تیکت گذاشتم گفتن مربوط به خودت هست و برنامه نویس ات و امنیت را رعایت کن و این حرفا ما هم گفتیم خیلی خب بک آپ یک هفته قبل را برگردونید ما بشینیم امنیتش را درست کنیم بک آپ را برگردوندن رفتم که امنیت را درست کنم دیدم که توی دایرکتوری های مختلف پوشه های اضافه میشه به صورت خودکار اطلاع دادم که احتمالا ویروسی وجود داره روی سرور قبول نکردند و اینجوری شد که سرور از کار افتاد و ارور 503 میده الان سایت ها هم در دسترس نیستند و الان میخوام چندتا نکته را بهتون بگم اول اینکه اگر سایتی دارید که کاربرا ازش استفاده میکنند میزبان فا اصلا گزینه خوبی نیست چون برخلاف تبلیغات زیادی که براش میشه اصلا آپ تایم خوبی نداره دوم بحث پشتیبانی اش هست که هر تیکتی که میزنی مدت زمان بسیار زیادی طول میکشه تا پاسخ بدن اینا همینجوری پیش برن تمام مشتریاشون را از دست میدن من اینو امروز نوشتم یک سال دیگه میاریمش بالا ببینید درست گفتم یا نه فقط یک استثنا وجود داره اونم اینکه خودشون و رفتارشون را تغییر بدن

میزبان فاهاستکیفیت هاست میزبان فااز کجا هاست بگیریمکیفیت هاست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید