ویرگول
ورودثبت نام
Hamid Amirsemsari
Hamid Amirsemsari
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

هارمونی کتابخوانی

همه ما خیلی خوب میدونیم که کتاب خوندن خیلی مفید هست برامون ، قطعا با هر کسی که صحبت میکنی ، وقتی ازش سئوال کنی نظرش در مورد کتاب خوندن چیه ؟ به احتمال قوی همه افراد پاسخشون مثبت هست ، من بعید می دونم که کسی بگه کتاب خوندن بده و یا ژست کتابخوانها رو نگیره .

اما واقعا این ژست کتاب خوندن عجب بیماری تلخ و غم انگیزی هست ، شاید خیلی هم ترسناک باشه !

برای من سئوال است که واقعا ، اینکه مردم این تصور رو دارند که با نشون دادن کتابخوان بودن آدم فرهیخته ای دیده میشن ، یعنی چه ؟

اما حالا جدای از این موضوع یه نکته ای که من متوجه شدم ، عده زیادی از مردم واقعا این موضوع رو متوجه نشده اند که نیازی نیست که یک کتابخوان حرفه ای دیده بشن ، از این مدلها که هر روز باید 200 صفحه کتاب بخونن !!

فقط کافیه شما هر روز 10 صفحه کتاب بخونی و متناسب با این 10 صفحه در هر روز حداقل در طی سال ، شما شاید نزدیک به ده جلد کتاب خونده باشید .

نکته مهمی که باید مردم بهش دقت کنند این هست که همونطوری که مردم عادت به سه وعده غذا خوردن دارن ، اگر که بتونن بدن خودشون رو عادت بدن به اینکه در یک زمان مشخصی فقط نیم ساعت و یا ده صفحه کتاب رو بخونن ! یعنی به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کردن .

من خودم مدتی هست که تمرینی رو شروع کردم و ساعت 6:00 صبح هر روز از کتاب مورد علاقه ام به تعداد ده صفحه میخونم و این تمرین حس خوبی بهم میده

امیدوارم که با خوندن این مطلب شما هم علاقمند به کتاب خوندن در یک ریتم و هارمونی ثابت بشید .



کتابکتابخوانیخواندنمطالعهعلم
فقط پانزده دقیقه در روز با من باش ، همین مقدار کافیست #کتاب #ح_ا_س
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید