ویرگول
ورودثبت نام
Hamid Amirsemsari
Hamid Amirsemsari
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

چرا به جلسه استیم steam (گروه لینکدینی) رفتم

یادم هست سال گذشته یا سال قبل او بود که به یک جمعی دعوت شدم که نام آن را اعلام نمیکنم زیرا که شاید افرادی در همان جلسات حضور داشته باشند و خب تعابیر و تفاسیر من روی تصمیم به ادامه حضور آن افراد تاثیر بگذارد .


فقط همین اندازه اعلام کنم که علیرغم پتانسیل بالا و انرژی زیادی که در افراد و اعضای آن جلسات بود به علت عملکرد ضعیف مدیران آن گروه ، تصمیم گرفتم که در اولین جلسه مدیران داخلی تذکرات لازم را اعلام کنم و در نهایت به علت عدم همراهی مدیران از این گروه فاصله گرفتم .

گرچه اجتماعی که شکل گرفته بود به موضوع منابع انسانی و مشاغل متمرکز بوده و محفلی بود برای جذب موقعیت های شغلی که گهگاه به دورهمی های دوستانه ای در کافه و یا رستورانی هدایت میشد .

حال به موضوع اصلی بپردازیم و اینکه چرا اول تیرماه 1402 در دورهمی جلسه استیم حضور داشتم ؟

من تقریبا نزدیک به چند ماه است که در گروه لینکدینی استیم steam حضور دارم و از دور اعضای این گروه رو رصد میکنم و دنبال کننده محتوای این گروه هستم .

این گروه هم به مانند خیلی از گروه های اینترنتی لینکدینی یک اجتماع از متخصصین هست که با انتشار محتوا در لینکدین به گسترش کسب و کار و یا ارتباط و شبکه سازی ختم میشه .

در این گروه چندین جلسه حضوری برگزار شده و میشه ولی من تا دیروز در هیچکدام حضور نداشتم و وقتی که علی رشیدی عزیزم دعوتنامه جلسه دیروز رو در لینکدین منتشر کرد ، بنده سریعا اعلام کردم که به عنوان نماینده و مدیر گروه اف پی دی که مالک برند پارکت داچ فلور هست در این اجتماع تخصصی حضور خواهم داشت و همین کار را هم کردم و دیروز به این دورهمی استیم رفتم .

من آدم رک و صاف و ساده و با شهامتی هستم و همیشه مواردی را که لازم هست آشکارا و با صدای بلند اعلام میکنم اما جوانی ام کمی از نقد هایی که داشتم تند و تیز بود و امروز با ملایمت بیشتری می نویسم .

مواردی را نیز خصوصی به علی جان رشیدی اعلام خواهم کرد و در ابتدا میخواهم از همه عزیزانی که برای تشکیل چنین دورهمی هایی تلاش می کنند تشکر کرده و خدا قوت عرض کنم .


اما دورهمی استیم steam چگونه محفلی است و من مواردی را که دیدم و احساس کردم را می نویسم !

  • دورهمی استیم پر از انرژی و افراد حاضر در آن شاد و هوشیار هستند .
  • زمانبندی معرفی و پرزنت افراد منظم و دقیق مدیریت شد.
  • شجاعت در بین افراد حاضر در استیم قابل ستایش است .
  • افراد برای شبکه سازی آمدند و این کار را بلد هستند .
  • کسی شو و شوآف نداشت و خودش بود.
  • حداقل تا این لحظه در استیم steam نگرش تحمیلی از حاکمیت یا جناح سیاسی ندیدم .
  • اینکه اعضای استیم steam هستند و چیزی خارج از خود اعضاء نیست.

و شاید چندین موضوع دیگر

قطعا نقد هایی هم از این دورهمی به شکل نقد سازنده دارم که به خود علی جان رشیدی خواهم گفت .

اما پیشنهادات من به استیمی steam ها را اینجا در زیر بیان کرده و تقاضا دارم نسبت به این موارد فکر کرده و نظرتان را بفرمایید .

  • استیم در اولین فرصت باید مرامنامه و اساسنامه و هیئت مدیره ، موسس یا رئیسه داشته باشد .
  • دورهمی ها تخصصی تر شکل گرفته و هدفمند دعوت بشوند .
  • اعضای کمتری در هر جلسه حاضر شده و دورهمی ها خلوت تر برگزار شود .
  • نتیجه خروجی هر جلسه را مکتوب کرده و گزارشی از آن تهیه گردد .
  • محتوای رسانه ای هر جلسه را تهیه و مستند شود .
  • استیم steam متعلق به ایران است و نه فقط تهرانی ها

من در همین جلسه اول این موارد به ذهنم رسید و استدعا دارم هر کسی موافق و مخالف بنده است نظرش را نوشته و با یک یا علی گفتن بیاد وسط میدون

برای ارتباط با من کافیه از اینجا دنبالم کنید

استیم steamشبکه سازیاستیمپارکت داچ فلورداچ فلور
فقط پانزده دقیقه در روز با من باش ، همین مقدار کافیست #کتاب #ح_ا_س
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید