ویرگول
ورودثبت نام
امیر تقی آبادی
امیر تقی آبادی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

لینک‌های جذاب در حوزه طراحی - خرداد ۱۴۰۰

سعی کردم هر طور شده این سری مقالات رو به صورت ماهیانه ادامه بدم، هرچند که خیلی شلوغ بودم و پیدا کردن لینک هم سخته اما تلاشمو کردم که قبل از پایان ماه این مقاله رو بنویسم که بد عهد نشم.

تو مقاله‌ی کوتاه در مورد طراحی User Flow قول داده بودم که یه روز وبینار پروژه محور طراحی User Flow رو برگزار کنم. اونروز، امروزه.


ایمان قاسمیان در مقاله‌ی بی‌نظیر قرینه‌سازی الگوهای رابط کاربر فارسی به روش طراحی اتمی اومده و مقاله‌ی من با عنوان چه پترن‌هایی در زبان فارسی قرینه می‌شوند؟ رو فوق‌العاده علمی و منطقی نقد کرده، در این حد که من هم از اون مقالم برگشتم. به شما هم پیشنهاد می‌کنم هر دو مقاله رو بخونین و لذت ببرین.


پلاگین Morph برای فیگما کمک می‌کنه افکت‌های بسیار زیبای نئون، اسکومورفیسم، گلیچ و ... رو به راحتی بسازین.


همیشه دیدم تعداد زیادی از بچه‌ها با سایه‌ها مشکل دارن در نتیجه تو یوتیوبم ویدئو اصول طراحی سایه‌ها در رابط کاربری در این مورد منتشر کردم که امیدوارم بسیاری از سوالات و کج‌فهمی‌هاتون رو حل کنه.


وبلاگ دیوار در ویرگول با نام دیزاین در دیوار هم شامل بسیاری از تجارب خوب بچه‌های دیواره که شما رو با نمونه‌هایی از کار تخصصی یک UX Designer آشنا می‌کنه.


مسیح در کانال تلگرامی هدفون سفید، پرتکرارترین سوالات در زمینه UX رو از دید خودش پاسخ داده که شاید سوال شما هم در این بین باشه.

پلاگین فیگماuiuxوبینارآموزش
راوی تجربه کاربری در #ویرگول و مدرس در #یوتیوب https://www.youtube.com/c/AmirTaqiabadi
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید