ویرگول
ورودثبت نام
امیر تتلو
امیر تتلو
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

داستان من و احمد کلاته

داستان من و احمد کلاته
داستان من و احمد کلاته



سلام خدمت شما دوست عزیز که درحال خوندن این مطلب هستید

اقا جونم برات بگه که من یکسری دوره احمدکلاته رو خریداری کردم (درآمد بیش از حد از اینستاگرام)، میخواستم دوره جدید رو بخرم که نگو دوره جدیدی در کار نیست و همون دوره قبلی هست(یعنی دوبار خریدم)، بعد از خرید تیکت زدم بهشون که اقا من اشتباه پرداخت زدم چه کنم؟

اول که گفتن عودت وجه نداریم، بعدش هم که مجددا تیکت زدم کلا تیکت رو بستن و جوابی ندادند.

تیکت به فروشگاه احمد کلاته
تیکت به فروشگاه احمد کلاته


خلاصه که بدونید با چه افرادی سر و کار دارید، بعد از فروش دورَشون،با یه خدافظی خوشحالتون میکنن، البته اگه خدافظی کنن...

کسی که (احمد کلاته) اخلاق کاری نداشته باشه و فقط به دنبال منافع مالی خودش باشه، حتی اگه بهترین اموزش هارو هم بده که نمیده، مفت نمیارزه


درامد بیش از حد از اینستاگراماحمد کلاتهاحمدکلاته
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید