ویرگول
ورودثبت نام
Amir Hossein Pour
Amir Hossein Pour
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

من کی هستم ؟

سلام من امیر حسین پور هستم

که 4 ساله تو حوزه تکلونوژی و هک و امنیت به شکل یک هکر کلاه سفید فعالیت میکنم.

زندگی من از 10 سالگی که با هک و امنیت و تکلونوژی اشنا شدم کاملا فرق کرد و کلا یه زندگی و جهان دیگه ای تو خودم و دورو بریام به وجود اومد.

و تو این چند سالی که کم کم به گنج تجربیات خودم اضافه می کردم اتفاقاتی خوب و بده زیادی رخ داد.

که این اتفاقات باعث شد که من خودم و استعدادم هام رو کشف کنم که اون روز یکی از بزرگ ترین روز های زندگیم بود

اگه میخوای با من همراه باشی و بقیه زندگیم رو با هم ببینیم حتما به اینستاگرامم یه سر بزن


اینستاگرام اینجانب ?

https://instagram.com/amirtexer


amir hossein pourامیر حسین پورامیرحسین پورamirtexer
من امیر حسین پور هستم ملقب به هکرا سواف که از سال 2017 شروع به فعالیت در حوزه هک و امنیت دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید