ویرگول
ورودثبت نام
AmMirzaei
AmMirzaei
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

خطای 403 در متد های Put و Delete در Asp.Net Core WebApi

این تجربه شخصی خودم در این مورد هست که برای اولین بار باهاش روبرو شدم و چون در این مورد منبع فارسی نبود، گفتم این نوشته رو در ویرگول قرار بدم تا کار برای کسانی که به این مشکل برخوردن، راحت شود.

من در حال توسعه وب سایت با انگولار و دات نت کور بودم که با api باهم در ارتباط بودن و پس از دیپلوی پروژه روی سرور مشخص شد که برای ارسال درخواست های http به سرور با متد های put , Delete خطا وجود دارد، با بررسی خطا و سرچ های زیاد تونستم راه حل این مشکل را پیدا کنم.

خطایی که در کنسول مرورگر نشان داده میشد، خطای 403 یا همان خطای forbidden بود که خب پیدا کردن علت خطا در این نوع خطا بسیار مشکل بود.



برای رفع این خطا فقط باید کد زیر را در فایل web.config پروژه دات نت خود قرار دهید :

<system.webServer> <modules runAllManagedModulesForAllRequests=&quottrue&quot> <remove name=&quotWebDAVModule&quot /> </modules> </system.webServer>

با این کار مشکل متد های put و delete و یا متد های دیگر که احتمال بروز این خطا را دارن، حل میشود.



web apiasp net core webapiforbiddenخطای 403خطای forbidden
یه برنامه نویس:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید