ویرگول
ورودثبت نام
negiiin
negiiin
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ روز پیش

دنیای برنامه نویسی برای خانم ها

من به عنوان یک زن همیشه دوست داشتم برنامه نویسی رو شروع کنم ، اما همیشه ترس از شکست داشتم که نتونم برنامه نویسی رو یاد بگیریم.

اما خب ترس رو کنار گذاشتم و شروع کردم به دیدن کلیپ های آموزشی رایگان و یک نقشه راهی رو برای خودم پیدا کردم

برنامه نویسی برای زنان
برنامه نویسی برای زنان


این نقشه راه خیلی بهم کرد که ترس رو کنار بزارم و شروع کنم به یادگیری برنامه نویسی و الان بعد 5 سال یک برنامه نویس حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت هستم و کلی وب سایت برای مشتریانم طراحی کردم که بیشترشون در زمینه بیوتی زیبایی ،فروشگاه و مزون های لباس بودن و خیلی خوشحالم که تونستم بهشون کمک کنم که درامد اینترنتی داشته باشند.

بنظرم ما خانما باید نترس رو کنار بزاریم و با قدرت شروع کنیم به یادگیری برنامه نویسی به چند دلیل:

1- فرزاندنی که تربیت می کنیم و میتونن با یادگیری برنامه نویسی آینده خوبی رو براشون بسازیم

2- یک کمک خرجی تو زندگی داشته باشیم و به قولی دستمون تو جیب خودمون باشه

3-سرگرم باشیم و تو مهمونی ها باهاشونم پوز بدیم که اینارو یادگرفتیم :)

خب تو اولین مطلبم توی ویرگوال نمیخوام زیاد بنویسم چون میخوام از این به بعد تجریبات خودم رو بزارم شاید بتونم به جامعه زنان ایرانی کمک کنم تا استعدادشون رو در زمینه برنامه نویسی پیدا کنند

مرسی ازتون که صفحه منو فالو میکنید :))))))




برنامه نویسیوب سایتزنانحوزه سلامت بانوان
30 سال سن دارم علاقه مند به آموزش و یادگیری برنامه نویسی هستم هیچ پیش زمینه ای ندارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید