ویرگول
ورودثبت نام
alireza amrollahi
alireza amrollahi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دزد بی شرف یا فرانش ؟ مسَله این است

مدت ۱ سال میشه که دوره های تخصصی که ساختم رو ( الستیک سرچ , redis و ... ) با سایت های محتوایی به صورت درصدی به فروش میرسونم . سایت هایی هم که کار کردم باهاشون همشون معروف بودن ( لرن فایلز ، داناپ ، دانشجویار ، کلاس ۲۴ و مزخرفترین سایت اموزش ویدیویی : استاد فرانش ) . تو این مدت واقعا با همشون کانکشن زدم و خیلیاشون حتی رفیقام شدن چون علاقه دارم به شناختن ادمای جدید و فنی تو حوزه خودم

اما یهو چی شد ؟

راستش ماه اول و دوم و سوم دیدم پرداختیای فرانش تاخیر داره ! پیش خودم گفتم خب پیش میاد (‌حالا عدد هم کم عددی نبود :))‌ ) . ماه های بعدی به بهونه های احمقانه ای که فقط خودشون میپذیرن از خودشون ، باز با تاخیر پرداختیا رو انجام میدادن تا اینکه کلاغه خبر اورد : فرانش یه استارتاپ شکست خورده و دزد هستش که فروش دوره های ملت رو هزینه معلوم نیس کدوم بدهی هاش داره میکنه.

بهتون پیشنهاد میکنم نه به عنوان دانشجو و نه به عنوان مدرس اصلا وارد بیزنس باهاشون نشید !

اینم بگم این پست نتیجه تجربه مستقیم خودم بوده و میتونم به هرکسی که خواست دلایل و اسکرین شات هامو :) نشون بدم


خلاصه ماجرا اینکه با فرانش کار نکنید !

فرانشدوره اموزشیدانلود دوره های فرانشخرید فیلم برنامه نویسیدوره برنامه نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید