ویرگول
ورودثبت نام
amuzeshtak
amuzeshtak
خواندن ۱۲ دقیقه·۶ سال پیش

شما ابزار هستید

شون کلی، موسس موسسه انیمیشن سازی، بعضی از بمب های حقیقی را در مورد انیماتور استودیو می گویید.


پیش از ورود به مبحث، من می خواهم یک چیز را بگویم. این مقاله ممکن است کمی از منفیتر باشد. در این مورد یک موضوع ناخوشایند است، اما من احساس می کنم چیزی است که در مورد مدارس به اندازه کافی صحبت نشده است، و من احساس می کنم موضوع مهمی است. این چیزی است که من در گذشته خودم با آن مبارزه کرده ام و موضوعی که شما نباید نگران آن باشید ، اما ما هرگز در یک زمان یا بعنوان یک انیماتور حرفه ای مواجه نخواهیم شد
اگر در این زمینه مقالاتی خوانده باشید ، می دانید که من فکر می کنم با یک کار سرگرم کننده که تنها قابل فهم است، خوشحال هستم، و هر لحظه از آن به معنای واقعی کلمه را دوست دارم. این بدان معنا نیست که برخی از این لحظات دشوار یا خسته کننده نیستند، اما من آن را دوست دارم. شاید هر روز یک روز از زندگی برادرانم را نداشته باشم ، گاهی اوقات انیمیشن می تواند یک جهان بی رحمانه باشد، اما حتی در روزهای سخت نیز مطمئنا "کار واقعی" را از بین می برد!

بنابراین، اجازه دهید هشدار ها وارد شوند.

شما یک ابزار هستید !!!!

بله آیا این عنوان خوبی است؟ من فکر می کنم این خیلی بهتر از عنوان بهترین عنوان است.

بنابراین، بدیهی است، من به معنای "ابزار" در معنای منفی مدرن کلمه نیستم، منظورم این است که خیلی بیشتر به معنای واقعی کلمه است. به عنوان یک انیماتور حرفه ای، کار شما این است که ابزار شخص دیگری باشد که توسط آنها به عنوان وسیله ای برای پایان دادن به آنها استفاده می شود. شما توسط آنها استخدام شده اید تا تقریبا هر کاری را که می خواهند ایجاد کنید را ایجاد کنید.

به نظر می رسد بسیار روشن است، درست است؟ منظورم این است که اگر شما برای این انیمیشن متحرک ثبت نام کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که قصد ندارید اولین پروژه ای را که در حال کار بر روی آن هستید هدایت کنید و شخص دیگری به شما بگوید چه کاری باید انجام دهد. این خیلی ساده نیست، و این فوق العاده آسان است که در "حقوق" و "اشتباهات" انیمیشن گرفتار شوید، که فراموش می کنید که کار واقعی شما چیست ....

کار شما این است که ابزار کارگردان باشد. خودشه. این کل کار شماست.

بگذارید بگوییم شما یک کارگر ساختمانی هستید و کارشناسی ارشد نیاز به برخی از پرچم ها را به چیزی با چکش زد. ابزار شما چکش است، درست است؟ خوب، ابزار کارشناسی ارشد برای گرفتن این رباط ها زد ... آیا می توانید حدس بزنید؟ این شماست شما ابزار او هستید آن را دریافت کنید؟

حالا، بگذار بگویم من ابزار هستم «تجارت من» نرم افزار اختصاصی من عمدتا مایا است . بنابراین، به خاطر بحث، بیایید بگویم مایا ابزار من است. وقتی من به مایا نگاه می کنم، فکر نمی کنم، "خوب، هر کاری که می خواهید انجام دهید، هر کاری که می خواهید، برنامه Computer Fancy Computer را انجام دهید." نه، من می گویم، "شما ابزار من هستید، و شما عصبانی به انجام آنچه که من به شما بگویم که انجام دهید! "

با یک استثناء بزرگ، این تقریبا ارتباط دقیقی است که شما با چندین کارگردان اول خود در چند پروژه اول خود لذت خواهید برد.

بله، درست است؟ شما یک برنامه کامپیوتری بی روح هستید؟ چی؟!

خوب، آن را به عنوان بد به نظر می رسد نیست. یکی از استثنائی که من ذکر کردم این است که سرپرست پروژه شما یا مدیر فیلم شما نیز بر حساسیت هنری شما و همچنین تخصص شما در حرکت و عملکرد تکیه خواهد کرد. در تئوری، این به این دلیلی است که به واسطۀ آن به شما آمده است و معمولا این طرز فکر آنهاست.

بنابراین، آن شخص به شما متکی خواهد شد تا چیزی را به روی میز برساند، خیلی بیشتر از اینکه به مایا متکی باشید تا هر چیزی را از راه دور هنری به روی میز بیاورید. (تکرار پس از من: کامپیوتر شما بدترین inbetweener جهان است! قدرت آن را به نگاه راست!)

به هر حال، اجازه دهید من به نقطه من برسیم. در حال حاضر من کار بر روی یک فیلم بزرگ عمل بسته بندی شده، که توسط یکی از موفق ترین کارگردانان در اطراف اجرا می شود. برای این داستان، بیایید تماس او با مدیر BigTime. ابزار انیمیشن من رایانه است، درست است؟ بنابراین…. ابزار انیمیشن BigTime Director چیست؟ من

خب، من و 18 نفر دیگر، اما شما این ایده را دریافت می کنید. کل انیمیشن انیمیشن متحرک ابزار است. و با هم ما بهترین های ما را برای قرار دادن چشم انداز خود را بر روی این صفحه نمایش.

همانطور که با هر مدیر خوب، او ایده های خاصی از نحوه خواندن این موجودات را دارد، و تنها کار من در ILM این است که مطمئن شوید که آنها دقیقا چه چیزی را می خواهند. این به انیماتورها بستگی دارد که این دیدگاه را به عنوان بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم. مطمئنا، ما می توانیم پیشنهادات زیادی را ارائه دهیم و ایده های زیادی برای جدول ارائه دهیم، اما در پایان روز اگر BigTime مدیر راضی نباشد، اشتباه است.

مهم نیست که چقدر سرد است، مهم نیست چقدر سرگرم کننده است، مهم نیست که چقدر درست است، اشتباه است. تمام زمان ممکن است کامل باشد، پویایی ظاهری، و مکانیک کاملا جامد، اما هنوز هم اشتباه است.

به نظر می رسد بسیار ساده است، اما این واقعا نیست. در زمانی که شما در حال کار بر روی یک پروژه حرفه ای هستید، احتمالا سالها تجربه در زمینه انیمیشن دارید. اگر شما یکی از دانش آموزان ما هستید، اصول اساسی در سرتان حفر شده اند تا زمانی که آنها را مانند پشت دست خود میدانید. مفهوم پایه همپوشانی همانند هر تصویری است که شما را به عنوان نفس کشیدن در هنگام شنا به شما تحریک می دهد.

این غریزی است

ضرورت

شما یک شات جدید دریافت می کنید که واقعا هیجان زده شده اید و شما آن را مسدود می کنید البته از زمانی که برنامه ریزی خوب انجام داده اید (چند ماه اول این مقاله را ببینید) دقیقا می دانید که چه موقع و کجا اقدامات با هم تداخل می کنید بله، بنابراین شما نیز آنها را مسدود می کنید. شات به نظر عالی بود! هورا! شما به سرپرست پروژه خود عجله دارید و آن را نشسته اید و آنها را مسدود کردن انیمیشن بی عیب و نقص خواهید کرد.

این شخص به مسدود شدن شما نگاه می کند و می گوید: "این عالی است، اما من نمی خواهم همپوشانی داشته باشم."

متعجب؟ بدون همپوشانی؟ اما این اشتباه است!

شما سعی می کنید توضیح دهید، "نه، ببینید، باید آنجا باشد، در غیر این صورت آن را به نظر جعلی تبدیل خواهد شد. نگاه کن، من نمی توانم آن را در بدن خود انجام بدون همپوشانی و یا من سقوط. "

مهم نیست او هنوز هم نمیخواهد که در یک شات خاص همپوشانی داشته باشد. این دیدگاه خود را برای شات مطابقت نمی دهد.

حدس بزن چی شده؟ بدون همپوشانی بیشتر این مکالمه تمام شده است شما آن را مسدود کردید و او آن را دوست نداشت شما حتی یک مورد برای آن توضیح دادید و توضیح دادید که چرا ضروری است. او هنوز آن را دوست ندارد

در این مرحله، کار شما به عنوان یک انیماتور حرفه ای خوب، این است که به میز خود برگردید و بهترین کارهایی را که احتمالا در هنگام استفاده از هیچ همپوشانی انجام می دهید، تحریک کنید.

دردناک است، من می دانم چشم انداز یک شات رول کلاسیک نسخه ی نمایشی که در یک ساعت در یک رقص شبیه به یک حس تلخ بود. اما در این مرحله، همه شما می توانید انجام دهید، استفاده از آموزش و مهارت های خود را برای ساختن شات تا جایی که احتمالا می تواند در جهتی از مسیر عجیب و غریب شما فقط کردم.

چرا؟ از آنجا که شما ابزار او هستید، و شما استخدام شده اید که چشم انداز خود را بر روی آن صفحه یا دستگاه بازی ویدیویی، یا روی آن صفحه رایانه یا در آن تلویزیون قرار دهید. این چیزی است که برای شما پرداخت می کنند. مطمئنا، آنها نیز به شما پرداخت می کنند؛ زیرا مهارت های متحرک عالی، شور و شوق و ایده های سرگرم کننده را برای عکسبرداری به ارمغان آورده اید، اما در پایان روز، همه چیز برای شما به ارمغان می آورد تا آنچه را که در آن است، ایجاد کنید رئیس سرپرست پروژه

به همین دلیل است که من این کار را انجام می دهم ... این تله ای است که در زندگی خود دشوار می بینم و در پروژه ای که در گذشته من خیلی دور نبود، کار می کردم که در آن به طور مداوم با این مسئله روبرو شدیم. از شما خواسته شده تا چیزی را تحسین کنید به طوری که در برابر همه چیزهایی که می دانید و در مورد انیمیشن به آن فکر می کنید پرواز می کند فوق العاده دشوار است و می تواند به سرعت خسته کننده شود. من روزهای خوبی داشتم و روزهای بدی داشتم، و چند روز ناامید "من دیگر"، اما ما مجبور بودیم به طور مداوم خودمان را به یاد داشته باشیم که فیلم ما نیست. این موجود ما نبود

این فیلم کارگردان بود و من برای کارگردان بهترین یا بدترین از آن هستم.

و شما فقط از طریق آن قدرت می گیرید و سعی می کنید که شور و شوق خود را همانطور که می توانید زنده نگه دارید، و بهترین کار را می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که شما استودیو خوبی را نشان می دهید. برای اینکه مطمئن شوید که کارگردان فیلم را ترک می کند، او می خواهد با آن کنار بیاید. این تقریبا همه شما می توانید در آن شرایط انجام دهید.

در حال حاضر، به نظر نمی رسد این چیزی است که شما هر روز به عنوان یک انیماتور روبرو می شوید. این بسیار نادر است که کسی مسئولیت کامل یک پروژه را بدون داشتن برخی از اندازه استعداد / مهارت / دید برای بازگرداندن آن موقعیت با. به طور کلی، رهبری پروژه شما معمولا به ایده ها باز می شود و مایل است ایمان زیادی به توانایی های خود و اعتماد به تخصص شما داشته باشد.

اما در مورد موارد نادر (اما اجتناب ناپذير)، آنها اين طور نيستند و در سرتاسر خود تكرار مي كنند: "من كارگردان هستم. این پروژه آنها نیست، من نیستم. "

من می دانم که این به نظر بسیار بدبخت است و حقیقت صادقانه این است که گاهی اوقات می تواند بسیار بدبخت باشد، اما فقط اگر شما آن را بگذارید. فقط اگر شما اجازه دهید آن را به شما. من کاملا مجرم هستم که گاهی اوقات به من کمک می کند. این چیزی است که من همیشه احساس می کنم که می توانم بیشتر کار کنم. حالا من خیلی بهتر از این بودم که تازه وارد شدم. 10 سال پیش، تغییر کار من به چیزی "اشتباه" و یا "کمتر سرد" من منحرف کاملا دیوانه چند بار آن را آمد.

این روزها، من واقعا سعی می کنم که با عکس هایم عاشق نباشم، و من فکر می کنم این بزرگترین قطعه مشاوره ای است که می توانم در رابطه با این مسائل تصویب کنم. عشق را با ایده های خود درک نکنید. شما ممکن است در جالب ترین ایده های تمام دوران را مسدود کنید، اما اگر مدیر آنها را دوست نداشته باشد، از این ایده ها خلاص خواهید شد، مهم نیست که چقدر آن را بخورید. نشستن روی میز خود را با دستان خود را بهم زدن، به طور بی پایان شکایت در مورد مسیر وحشتناک خود را به هیچ چیز حل نمی کند و تنها برای حفظ مظهر ضرب و ضرب و معضل ایجاد روح همیشه رو به وخامت، نه تنها در خود، بلکه در بقیه تیم در اطراف شما همچنین.

شما همچنین می توانید آن را به سرعت به عنوان شما می توانید، و حمله به ضربه با نیروی تازه، مصمم به چیزی حتی خنک تر. کارگردان پوزیشن شما را دوست ندارد؟ بیا با یکی که حتی پویا تر! آیا همپوشانی را دوست ندارد؟ وای، این سختی است، اما شاید شما بتوانید راهی برای کار کردن پیدا کنید! یک راه برای برآورده شدن درخواست مدیر را پیدا کنید، در حالی که این عکس حتی بهتر از آن است که مورد استفاده قرار گرفته است.

گاهی اوقات شما به سادگی نمی توانید به این هدف دست پیدا کنید. من قطعا تصاویری را که من می دانم به پایان نمی رسانم، به همان اندازه که ممکن بود، اما حداقل می توانید امتحان کنید. اگر شما به یاد داشته باشید که این پروژه شما نیست، می توانید در مورد کار باقی بمانید، این پروژه کارگردان است.

فکر می کنید از این شبیه به این - شات شما در حال حاضر در حال کار، اگر شما یک انیماتور حرفه ای است، برای رول نسخه ی نمایشی خود نیست. این کارگردان به شما می گوید که برای شلیک نسخه ی نمایشی خود از آنها استفاده کنید. اگر شات بسیار جذاب بود و شما می خواهید آن را روی حلقه خود قرار دهید، پس بهتر است، اما هدف اصلی شما باید رضایت بخشی از خواسته های مدیران خود را برای "رول دمو" خود، که من منظورم آن است فیلم یا بازی یا تلویزیون نشان می دهد که برای کمک به ایجاد ... استخدام شده اید


اگر نمیخواهید «یک ابزار باشد» و میخواهید تنها به خودتان پاسخ دهید، پس مطمئنا خوب است، و این چیزی نیست که اشتباه باشد. مگر اینکه شما می خواهید یک انیماتور حرفه ای باشید، این ... شما فیلم های خود را تحریک و ابزار خود را، و اگر شما می توانید به عنوان یک سرگرمی متحرک، پس قدرت بیشتر به من! اما اکثریت قاطع شما در انیمیشن به عنوان حرفه ای علاقمند هستند و یا در حال حرفه سازی حرفه ای هستند، و من با آن صحبت می کنم.

خوب، شما و من هر دو، من حدس می زنم. من می توانم برخی از این یادآوری های خودم را استفاده کنم، این برای اطمینان است. همه ما می توانیم، من فکر می کنم.

بنابراین…. خودشه. شما یک ابزار هستید من هم همینطور.

اما میدونی چیه؟ 95٪ از زمان، که ابزار کارگردان است، یکی از مشاغل پربازده، پرطرفدار و FUN است که شما احتمالا داشته باشید. تقریبا نادر است که از شما خواسته می شود چیزی را تحسین کنید که می دانید کاملا اشتباه است. برای اکثر این موارد، در ابتدا به «ایده های عمومی» در شلیک می پردازیم که قبلا خیلی بیشتر از آن پذیرفته نشده است که خواسته شود هر اصول انیمیشن را نادیده بگیرد و غیره. این واقعا نسبتا نادر است، خوش شانس برای ما!

اما به هر حال، شما و من؟ ما ابزار هستیم

و گاهی اوقات ما هر دو خوب می توانیم آن را در ذهن داشته باشیم.

دفعه بعد کارو ببینید!

و به یاد داشته باشید، حتی به عنوان یک ابزار، شما هنوز هم سرگرم کننده است!






انیمیشن سازیانیمیشنانیماتور
آموزش تک مرجع آموزش آنلاین www.amuzeshtak.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید