ویرگول
ورودثبت نام
anar.bano
anar.bano
خواندن ۲ دقیقه·۱۵ روز پیش

وقتی که چرخ خیاطی منو به انسان بهتری تبدیل میکنه۲

قول یه لباس رو به یکی از عزیزام داده بودم
باید به سرعت آماده میکردم و تحویل میدادم
از اونجایی که اعتماد به نفس خوبی دارم مدلی بود که برای دومین بار میخواستم بدوزم و دو بخش جدید هم داشت که تا حالا ندوخته بودم ، و از اونجایی که خیلی زود دچار استرس میشم و مدیریتش برام سخته
پر از استرس و دلشوره و اضطراب بودم.
استادم گفت صدقه بده تا کارت روون تر بشه.
صدقه دادم و از ته دل از خدا خواستم کمکم کنه و لباس به خوبی و خوشی به صاحبش برسه.
راحت برشش زدم و قسمت هایی که جدید بود رو خیلی آسون و بدون اینکه به مشکل بخورم با راهنمایی استادم دوختم ، بین لباس های زیادی که دوختم این لباس کمترین زمان و انرژی رو ازم گرفت.
وقتی داشتم با استادم صحبت میکردم بهم گفت : همیشه قبل از شروع دوخت لباس صدقه بده ، نذر صلوات کن و دو رکعت نماز بخون و از خدا بخواه کمکت کنه و به علم و هنر خودت تکیه نکن چون انسان ممکنه خطا کنه و هزارتا گره توی کارش بیفته ، اما وقتی از خدا کمک بخوای و آماده شدن لباس رو از خدا ببینی نه از خودت
میبینی که با هر کوک و برشی که میزنی چقدر خوب یاد میگیری ، زمانت برکت پیدا میکنه ، گره توی کارت نمیفته و مشکلی پیش نمیاد ، حتی خطاهات کمتر میشه و نیازی به شکافتن و دوخت مجدد پیدا نمیکنی ، خسته و کلافه ت نمیکنه و نهایتا خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو میکردی لباس آماده میشه.

من با دوخت این لباس یاد گرفتم قبل از شروع کارم توکل و توسل کنم و اعتقاد قلبی داشته باشم که کار رو من جلو نمی‌برم خدا هدایت کننده تمام امور هست.
وگرنه واقعا فکرشو نمی‌کردم کمتر از یک هفته بتونم یه مانتو کتی مجلسی رو برش و دوخت بزنم.
این لباس تنها لباسی بود که قبل از شروع کار به خدا توکل کردم و صدقه دادم
و نتیجه عالی شد ، حالا تصورم اینه به خاطر تجربه خیلی خوبی که داشتم از این به بعد قبل از شروع یادم میمونه که کار رو به صاحبش بسپارم و باور قلبی داشته باشم که خدا برام کفایت می‌کنه و کم کم این عمل مثبت ملکه ذهنم میشه و در ابعاد مختلف زندگیم یاد میگیریم کاری رو بدون یاد خدا شروع نکنم.
خیاطی برام خیلی مفیده و کم کم داره روحم رو به تکامل نزدیک میکنه
نهایت چیزی که از خیاطی می‌خوام اینه که منم بتونم براش مفید و موثر باشم و باهاش کارهای بزرگ و ماندگار انجام بدم.

این لباس توکل کردن رو بهم یاد داد.
این لباس توکل کردن رو بهم یاد داد.




شروع کاراعتماد نفس
همان زن قدرتمندی باشید که برای آن آفریده شده اید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید