ویرگول
ورودثبت نام
anar.bano
anar.bano
خواندن ۳ دقیقه·۴ ماه پیش

۲۵ سالگی

از خدا خواستم ۲۵ سالگیم مثل این گلها سبز و قشنگ و مقاوم باشه ، هرجا قرار میگیرم اونجا زیبا بشه و حال خوب و انرژی مثبت به محیط تزریق کنم ، آدم ها از حضورم شاد بشن و روز به روز رشد کنم و شاداب تر بشم طوری که ظرف وجودیم (گلدان) گنجایش ریشه های روحم رو نداشته باشه و مجبور بشم چندبار گلدونم رو عوض و بزرگ تر کنم 💚🌿

هدیه های من به خودم
هدیه های من به خودم

از خدا خواستم امسال بیشتر به مفهوم رسالت زندگی نزدیک تربشم ، سرنخ هام زیاد بشن و راه رو درست برم و گردنه ها رو به خوبی طی کنم ، اولویت هامو بشناسم و بهشون واقف باشم و همیشه در وهله اول کاری رو انجام بدم که مهمه تره.

سعی در برطرف کردن بیماری های جسمی و روحیم داشته باشم و از خودم بیشتر مراقبت کنم ، بیشتر کتاب بخونم ، مدیریت مالیم رو ارتقا بدم و طبق نیازها خرید کنم نه دل به خواهی ها ، بیشتر سفر برم ، تاریخ رو بررسی کنم چون تکرار میشه و از زندگی آدم های گذشته یاد بگیرم و اشتباهاتشون رو تکرار نکنم ، بطور جدی برای یادگیری خیاطی شبانه روزی تلاش کنم ، دائما درحال آموزش و یادگیری باشم : با کتاب ها ، دوره های آموزشی ، توجه به خلقت و طبیعت ،مرگ آدم ها ، توجه به رفتارهای خودم و چیزهای دیگه

رفتم تا تجربه های یه آدم رو بشنوم
رفتم تا تجربه های یه آدم رو بشنوم
رفتم بین کلی نوجوون و از چیزهایی که باید بدونن شنیدم تا بیشتر بفهمم چه بلایی سر نوجوونیم آوردم،کار درستی کردم ؟ نمی‌دونم ! اما برام خالی از لطف نبود و سعی کردم بازم یاد بگیرم ولی حالم خیلی بد شد
رفتم بین کلی نوجوون و از چیزهایی که باید بدونن شنیدم تا بیشتر بفهمم چه بلایی سر نوجوونیم آوردم،کار درستی کردم ؟ نمی‌دونم ! اما برام خالی از لطف نبود و سعی کردم بازم یاد بگیرم ولی حالم خیلی بد شد


دمنوش گل گاوزبان +سیروسلوک های آقای قاضی
دمنوش گل گاوزبان +سیروسلوک های آقای قاضی
کاشان
کاشان

برای همه آدم ها و درمورد همه چیز خیلی دعا کنم ، سفرهای زیارتی جزءجدانشدنی زندگیم باشه ، بیشتر هیئت برم ، بیشتر حرم برم ،انسان قدردانی باشم ،بیشتر شکرگذاری کنم، قرآن همدمم باشه ، نماز اول وقت بخونم ، نماز قضا بخونم ، بیشتر به دیدن مامان و بابام برم.

دارالقرآن حرم امام رضا (ع) با معماری قدیمی ، خلوت،خنک،امن،دنج
دارالقرآن حرم امام رضا (ع) با معماری قدیمی ، خلوت،خنک،امن،دنج


دو لنگه درب حرم باز مثل آغوشت ، همیشه هست پذیرای بی پناهی ها...
دو لنگه درب حرم باز مثل آغوشت ، همیشه هست پذیرای بی پناهی ها...


سعی کنم مشکلات شیوه برنامه ریزیم رو برطرف و بهره وریم رو بیشتر کنم ،به جزئیات بیشتر اهمیت بدم ، میلیاردها بار عکاسی کنم ، از ظرفیت ها و امکانات بیرون از خونه بیشتر استفاده کنم ، با اجتماع بیشتر ارتباط برقرار کنم و سعی کنم دوست های جدید پیدا کنم ، به کسب عادات مثبت رفتاری و ترک عادات منفی مشغول باشم ، ورزش رو شروع کنم ، هفته ای یک بار فیلم جذاب آموزنده ببینیم و بعد تحلیلش کنیم ،بیشتر خودم و محیط اطرافمو بشناسم ، گل های بیشتری داشته باشم و از داشته هام نهایت لذت رو ببرم ، بیشتر به طبیعت برم ، اگه لازم بود گریه کنم ،خودمو برای نقش ها و مسئولیت های جدید آینده آماده کنم ، سحر خیز باشم ، خونه رو گرم تر و امن تر کنم.

طبیعت گردی خانوادگی
طبیعت گردی خانوادگی
عکاسی با موبایل.
عکاسی با موبایل.
خونه و لوستر سنتی
خونه و لوستر سنتی


و در نهایت سعی کنم برای خودم و برای اطرافیانم مفید و کارآمد باشم و حس آرامش رضایت خدا رو توی زندگیم حس کنم.


امام رضاانرژی مثبتدوره‌های آموزشی
همان زن قدرتمندی باشید که برای آن آفریده شده اید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید