ویرگول
ورودثبت نام
فیشنگار
فیشنگار
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

یک دعای بزرگ


خدایا من پرونده خرابی دارم که تنها امید و دلخوشی‌ام به بخشندگی و چشم‌پوشی‌ و پرده‌افکنی‌ و بردباری‌ تو در قبال بندگان است اما می‌خواهم دعایی کنم که به سابقه خرابم نمی‌آید ولی امید به الطاف سابقه تو دارم. [1]

jamkaran
jamkaran


خدایا، ما مسلمانان از نبود پیامبرمان و از ناپیدایی مولایمان و بسیاری دشمنانمان و کمی نفراتمان و سختی فتنه‌هائی که گریبان‌گیر ما شده به درگاه تو شکایت می‌آوریم، خدایا ما را با پیروزی و سلطنت حق، یاری فرما... خدایا، ما برای تحقق دولت کریمه‌ای که کرامت دنیا و آخرت را از برکت آن روزی‌ ما کنی؛ مشتاقیم


خدایا، ولی امرت، آن قائم آرزو شده و دادگستری که همه منتظرش هستند را جانشین خود روی زمین گردان، چنان‌که پاکان پیش از او را جانشین خویش قرار دادی،

خدایا، به وسیله او روش پیامبر را آشکار کن تا دیگر چیزی از حق، از ترس احدی از مردم پنهان نماند.


خدایا پریشانی و پراکندگی ما مسلمانان را به دست او به وحدت تبدیل کن و خواری ما را به دست او عزّت ده و جدایی و دو دستگی ما را به دست او برطرف کن... و ما را به مدد او به آنچه که از حق در آن اختلاف افتاده راهنمایی فرما،


و به وسیله‌ی او ما را بر دشمنان پیروزی ده،

[1] خدایا من اگر برآورده شدن حاجتم تأخیر افتد، از روی نادانی بر تو نکوهش می‌ورزم، با آنکه شاید به تأخیر افتادن حاجتم برایم بهتر باشد، چرا که تو به سرانجام امور آگاهی

این متن برداشتی از متن دعای افتتاح در مفاتیح‌الجنان است.

ظهوردعای افتتاحمفاتیح الجنانماه رمضانخدایا
علاقه‌مندی‌ها: √ فلسفه √ تاریخ √ دین virasty.com/banimasani
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید