ویرگول
ورودثبت نام
فیشنگار
فیشنگار
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

یه اژدها که اشتهاش همیشه میشه بیشتر

من معمولا سعی میکنم بعضی برنامه‌های تلویزیون که برایم مفید است را پیدا کنم و دنبال کنم. اخیرا سریال بازپرس را از شبکه یک دیدم که پیشنهاد می‌کنم شما هم ببینید. از شعر تیتراژ سریال بازپرس خوشمان آمد.

https://www.aparat.com/v/pS09L

لینک سریال


یه اژدهاس، یه اژدها

یه اژدهای هفت‌سر


یه اژدها که اشتهاش

همیشه میشه بیشتر


یه اژدها که آتیشه

هر نفسی که میکشه


خیلیا میگن که بریم

به جنگ اون که چی بشه؟


آهای آهای پهلوونا

تیغ و تبرزین بیارین


هرجوری هست اژدها رو

از قله پایین بیارین


یه اژدهاس یه اژدها

که دوس داره نبیننش


که جای هفت سر، در آد

هزار تا سر روی تنش!


خیلیا پا پس کشیدن

آره، نشون به اون نشون


خیلیا آدمش شدن

برای دخل و خرجشون


خیلیا پا پی‌اش شدن

دیدن که رد پایی نیست


دلیل آوردن واسمون

که اصلا اژدهایی نیست!


آهای آهای پهلوونا

تیغ و تبرزین بیارین


هرجوری هست اژدها رو

از قله پایین بیارین


به اژدها و اشتهاش

امون ندین که ناگهان


میره به باد از نفسش

تموم رنج هفت‌خوان


سریال بازپرساژدهای فسادفساد اقتصادیسواستفاده مالیصدا و سیما
علاقه‌مندی‌ها: √ فلسفه √ تاریخ √ دین virasty.com/banimasani
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید