ویرگول
ورودثبت نام
علی صابونی اقدم
علی صابونی اقدم
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

این بیتکوین چیست که عالم همه دیوانه اوست!

همین اول بگم مرسی که کودن و کند ذهنی مثل منو اونجوری راهنمایی کردید! دمتون گرم اینو برای شما دارم مینویسم! - دم بچه های صرافی آنلاین ارز دیجیتال ریهگزا گرم... حالا میگم داستان چیه!

:)


سلام. همونطور که همه میدونید، من یه کارآفرین موفق ام (در اصل نیمه موفق ام ولی خجالت میکشم راستش رو بگم ).. جمله اول مهم نیست. فقط گفتم که با یه چیز جدید شروع کرده باشم.

داستان اصلی ازین قراره که دیروز داشتم توی وب همینجوری واسه خودم میگشتم و به این فکر میکردم که چجوری میشه آدم یه پولی بذاره یجا و مثلا بعد از 5 ماه، 400 درصد سود بگیره!

خانمم هم مثل همیشه غر میزد که " چته مرد! هیچکس یه شبه پولدار نشده مگه استیو جابزی؟"

تازه اون مرحومم یه شبه پولدار نشد واقعا. خیلی تلاش کرد. خلاصه همینجوری که داشتم دنبال مطالب مختلف میگشتم یهویی یه تبلیغ (ازین پوش نوتیفیکیشن های رو مخی) اومد روی سیستمم. نگاه کردم دیدم نوشته:

" اگر میخواهید فقیر بمانید، بیتکوین نخرید!"

خب مردک این چه طرزه تبلیغ نوشتنه خیر سرت! .. یه آن تمام درد و بلای عالم و آدم خورد توی سرم که وای من که بیتکوین ندارم بیچاره شدم رفت!

روی لینک آگهی کلیک کردم رفتم داخل یه چیزی به اسم "صرافی آنلاین ارز دیجیتال ریهگزا"

دیدم کلی مقاله و ویدیو و اینا داره که داره مفهوم تبلیغاتش رو توضیح میده که دقیقا چه اتفاقی میفته اگر بیتکوین نداشته باشی تا 10 سال آینده جز فقرا میشی. یه جورایی راست میگفت. حساب کتاب خاص خودش رو داشت. درواقع اومده بود میزان تورم و میزان کاهش ارزش دلار و ریال (به طور کلی پول کاغذی) رو تا 10 سال حساب کرده بود و توضیح داده بود چطور میشه که توی 10 سال به فقر میرسی اگر بیتکوین نداشته باشی!

خلاصه برای خرید بیتکوین متقاعد شدم!

خلاصه خیلی از سایتشون خوشم اومد. رفتم بخش پشتیبانی توی چت آنلاین پیام دادم:

دوست عزیزم من میخوام بیتکوین بخرم چیکار واس بکنم؟

یارو اومد تو چت گفت خب بخر کی جلوتو گرفته!؟ ... :)

نه خداییش اینو نگفت. بهم یاد داد چطوری میتونم توی اون صرافی آنلاین ارز دیجیتال ریهگزا ثبت نام کنم و خرید بیتکوین رو انجام بدم!

خلاصه ثبت نام کردم و احراز هویت شدم و رفتم توی بخش معاملات و دلتون نخواد 0.003 عدد بیتکوین خریدم!

خلاصه خواستم بگم اگر میخواید تو 10 سال آینده فقیر نشید برید بیتکوین بخرید که یه چیز خفنیه اصن!

از همینجا از بچه های صرافی آنلاین ریهگزا تشکر میکنم که کودن و کند ذهنی مثل منو خوب راهنمایی کردن!



خرید بیت‌کوینفروش بیت‌کوینصرافی آنلاین ارز دیجیتال
من یک کارآفرینم. کوفاندر یک مجموعه گرافیکی که تلاش میکنه دنیای تبلیغات رو به شکل جدیدی ببینه!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید