ویرگول
ورودثبت نام
ana__yui
ana__yui
خواندن ۳ دقیقه·۱ ماه پیش

چجوری شیفت کنیم؟+توضیح کامل همه مراحل

شیفت چجوریه؟وچجوری شیفت کنیم؟

سلامم به همگی امروز میخوایم یکم راجب شیفت باهم صحبت کنیم!☆
احتمالا اخیرا داخل فضای مجازی یا پیش دوستاتون راجب شیفت چیزی شنیدین امروز میخوایم باهم بررسیشون کنیم♡

شیفت چیه؟
شیفت یعنی از طرف مغزتون یه دنیای دیگه ای برید .
من مطمئنم همتون دوست دارید برید به دنیایی که دوست دارید شیفت هم دقیقا همینه !⊙~⊙
خیلیا میگن شیفت همون خواب یا رویا هست ولی اصلا ربطی ندارن شیفت کلا چیز دجدایی هست با خواب و رویا
خیلیا هم میترسن که روهشون از بدنشون جدا بشه یا دیگه برنگردن عزیز من روحت از بدنت جدا نمیشه و برای اینکه برگردی باید سیف ورد داشته باشی که در ادامه میگم سیف ورد چجوریه
(به کسایی که شیفت میکنن شیفتر میگن)
شما باید قبل شیفت اتاقتون رو تمیز کنید میتونید سابمینال گوش کنید یا اهنگ اروم گوش کنید یه اهنگ هم خودم بهتون معرفی میکنم^^
برای شیفت به اسکریپت هم نیاز داریم !

☆☆☆☆

اسکریپت چی هست اصلا؟
توی شیفت اسکریپت مثل شناسنامه ی ماست
مثلا میتونید توی گوشتیون اسکریپتتون رو بنویسید (اگه حافظه قوی دارید)
ولی پیشنهاد من کاغد هست وفتی مشخصاتی که دلتون میخواد رو نوشتید مثل جهانتون سنتون رنگ چشم یا اسم و اینا کاغد رو بزارید کنار خودتون یا زیر بالشت نه بگیرید دستتون
درضمن یادتون نره داخل اسکریپتتون بنویسید من دراین جهان نامیرا هستم و درد را احساس نمیکنم
و داخل اسکریپتون بنویسید وقتی شیفت شدم بوی انبه یا وانیل بیاد و مکانی که توش بهوش میاد هم بگید
نمونه اسکریپت:
اسم کامل:
اسم مستعار:
سن:
جهان:
قد:
وزن:
قدرت:
استایل:
حیوون خونگی:
صفات خوب:
صفات بد:

☆☆☆☆

سیف ورد چی هست؟
سیف ورد همون رمز برگشتتون به دنیای خودمون هست
جایی که ما توش هستیم سی ار هست و جایی که از طریق شیفت میریم دی ار هست
مثلا میتونید سیف وردتون رو بشکن زدن بزارید ولی امکان داره تا بشکن زدید برگردین به سی ار
مثلا سیف ورد من وقتشه برگردم هست که مطمئنا یادم بایدددد بمونه البته امکان نداره تا باد توی دی ار بمونیم چون انرژیمون تمام میشه و برمیگردیم

اگر شیفتم نا موفق بود چیکار کنم؟
اگر شیفت ناموفق داشتین حتما بین ۳تا ۲روز استراحت کنین تا انرژیتون برگرده
و یادتو باشه حتما باید به شیفت باور داشته باشین
چون ۵۰درصد شیفت به اعتقادتونه!

☆☆☆☆

حالا چجوری شیفت کنم؟
اتاقتو مرتب کن اگه میتونی یه عود روشن کن برای پاکسازی سابمینال گوش کن یا مثل من اهنگ اروم گوش کن
حالت ستاره ای یا حالتی که توش راحتی بخواب قبل خواب یه دور از اسکریپتون بخونید ولی حفظ نکنید چون خودش توی ذهنتون میمونه
خب حالا که ستاره خوابیدید(یا حالتی که توش راحت هستید)
چشماتون رو ببنید و تصور کنید داخل مکانی که میخواید هستید حالا بشمارید از ۱تا چقدر خواستید ولی مثلا اگر بجای ۲۱۶ گفتید ۲۱۸ ولش کنید و ادامه بدید
حالا احساس سردرد دارید و بویی که داخل اسکریپتون گفتید داره میاد؟خوش بحالت تو شیفت شدی و ایزی ایزی تامام تامام⊙_⊙
راستی قرار نیست همون بار اول شیفت بشید برای دوست من ۳ماه طول کشید البته به خودتون هم بستگی داره

☆☆☆☆

اگه سوالی داشتید جواب میدم^^شوخوش

فضای مجازیسیف وردشیفت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید