کمپانی id Software به حرکت زیباشون توی محاسبهٔ Inverse Square Root به سبک سامورایی بین بچههای گرافیک سهبعدی خیلی خوب مشهور هستند:
داشتم کد بازی Wolfenstein 3D رو نگاه میکردم که به این ماکروی عجیب ISPOINTER بر خوردم:
خیلی جالبه که اینقدر دقیق روی معماری پلتفرم مقصدشون حساب میکردند که حتماً Layout اشارهگرهاشون به اینصورت هست که بتونند دادهٔ بیشتری داخلش ذخیره بکنند و اینقدر راحت هم بررسی بکنند آیا دادهای داخلش Valid هست یا نه. داخل Kernel Linux هم از این کارها انجام میدند، ولی خب اونا مختص یک پلتفرم نوشته شده و دقیقاً حالات مختلف رو رعایت کردند.