ویرگول
ورودثبت نام
یه ایرانی بیچاره
یه ایرانی بیچاره
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

آی‌ماینر ، شیوه مدرن کلاهبرداری!


سلام دوستان وقتتون بخیر ?

تو این نوشته میخوام در مورد وبسایت آی ماینر که خودش رو فروشنده و اجاره دهنده ماینرهای بیت‌کوین معرفی کرده و تبلیغات فراوانی هم در سایت های معتبر داخلی انجام داده براتون بنویسم.

قبل از اینکه وارد بررسی این سایت بشیم ، لازم هست که چندین چیز رو بیان کنم :

متاسفانه من خودم حدود 1 میلیون تومان در این سایت سرمایه گذاری کردم و بعد از اون شروع کردم به تحقیق در مورد این سایت و صحت فعالیتش ...

اگر نمیخواید پولتون رو از دست بدید ، توصیه می کنم هرگز و هرگز به وبسایت هایی مثل آی ماینر که به شما وعده سود های آنچنانی می‌دهند اعتماد نکنید!

موردی که همیشه باید مدنظر داشته باشید این هست که نه تنها در ایران ، بلکه در تمام جهان اگر دانش کافی در مورد چیزی که می‌خواین نداشته باشید ، احتمال اینکه از عدم اطلاع شما سواستفاده کنن بسیار بسیار بالاست ...

و خب آی ماینر هم یک نمونه در همین حوزه هست که با توجه به اینکه بیت‌کوین نسبت به قبل در بین ایرانی ها معروفتر شده ، شروع به فعالیت کرده و سر افرادی که از دانش کافی برخوردار نیستن کلاه میزاره!

حالا سوال پیش میاد که اگر این شرکت کلاهبرداری هست ، پس چرا هنوز بسته نشده؟

دوستان اینجا ایرانه! خیلی چیزها اینجا حساب و کتاب نداره ، این هم روش ... سالانه میلیاردها اختلاس میشه ، موسسات مالی که پول مردم رو بر میدارن و از ایران میرن و بسیار موارد مشابهی که در ایران اتفاق می افتن و مردم زود فراموش می کنن ...

و همین فراموش کردن باعث میشه از یه سورخ چندبار گزیده بشن!


من همین امروز با استفاده از سیستم چت آنلاین پلیس فتا ، از اپراتور در مورد این جریان سوال کردم و جوابی که دادن این بود :

موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنید

این جمله احتمالا برای همه ما آشناست! هر چی که میشه میگن برید به قوه قضاییه شکایت کنید و ...

شکایت هم راه به جایی نمیبره ...

برای همتون آرزو می کنم هیچوقت کارتون به شکایت و این داستانا نیوفته چون فقط اعصاب خودتون خورد میشه ...

از این داستانها که بگذریم ، باید این سوال کلیدی رو پرسید که :

اگر شرکت آی ماینر ، ماینر داره ، چرا خودش استفاده نمی‌کنه و اونها رو اجاره می‌ده؟

من خودم این سوال رو از طریق تیکت از پشتیبانی آی ماینر پرسیدم ... و گفتن که سود ما از گرفتن اجاره ماینر ها هست.

چند نکته خیلی مهم :

  • اگر شما خریدار ماینر باشید ، با احتساب هزینه خرید ماینر و هزینه برق مصرفی ، حداقل 6 ماه طول می‌کشه شما با ماینر پولی رو که هزینه کردید ماین کنید! (ماین کردن با توجه به هزینه خرید ماینر در ایران اصلا به صرفه نیست!)
  • وقتی شما می‌تونید با ماینر برای خودتون بیت‌کوین ماین کنید ، چرا اونرو اجاره می دید و سودش رو به کس دیگری می‌دید؟ احمقانه نیست؟ بین سود 10 درصدی و سود 1000 درصدی کدوم رو انتخاب می‌کنید؟
  • تعداد سایت‌های کلود ماینیگ معتبر بین المللی انگشت شمار هستن و اونها هم سود خیلی خیلی کمی میدن! (من به سایت جنسیس ماینینگ - که یکی از سایت های معتبر در این زمینه هست - ایمیل زدم و پرسیدم که آیا به کاربران ایرانی هم خدمات میدن؟! و از اونجایی که ما تحریم هستیم ، از دادن خدمات به ما ایرانی ها معذور هستن!)
  • وبسایت آی ماینر به هیچ عنوان امن نیست و اطلاعات اون هک شده ... می‌تونید اطلاعات رو در سایت وب آموز ببینید :

مشاهده اطلاعات هک شده آی‌ماینر (+ اطلاعات بیشتر)

به این نوع کلاهبرداری ها ، کلاهبرداری پانزی می‌گن ...


همچنین این ویدئو رو هم می‌تونید در این زمینه مشاهده کنید :

مشاهده ویدئو در آپارات

دوستان گرامی ، هر سوال یا نظری در این مورد دارید ممنون میشم با من در میون بگذارید ?❤

آی ماینرپانزیکلاهبرداریدزدیبیت کوین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید