ویرگول
ورودثبت نام
یه ایرانی بیچاره
یه ایرانی بیچاره
خواندن ۵ دقیقه·۴ سال پیش

نارضایتی از خدمات اپراتورهای پلیس 110!

نیروی انتظامی
نیروی انتظامی

سلام دوستان.

تنها دلیلی که اقدام به نوشتن این مطلب کردم این بود که میخواستم تجربم رودر برخورد با برخی اپراتور های 110 باهاتون به اشتراک بزارم.

حالا موضوع چیه؟

موضوع اینه که ما یه ایستگاه صلواتی نزدیک خونمون داریم که شب ساعت 9 شروع می‌کنن و ساعت 1 شب ساکت میشن.

من نزدیک 10 بار با تلفن 110 تماس گرفتم و میخوام نتیجه رو بهتون بگم.

1 - در اولین تماس که به من گفتن ساعت 12 تماس بگیر!

دوستان قضاوت با شما ... تکلیف کسی مثل من که سعی می کنه کارهاش رو طبق برنامه انجام بده و ساعت 10 بگیره بخوابه این وسط چیه؟

من تشکر کردم و قطع کردم.

2 - دوباره تماس گرفتم ...

این دفعه پرسیدم که «مگه برپایی ایستگاه صلواتی ممنوع نیست؟»

این اپراتور واقعا دمش گرم خوب پیگیری کرد و گفت «مزاحمت داشتن؟» ... خلاصه اطلاعات (آدرس) گرفت و گفت که مامور میفرستیم ...

یکم بعدش صداشون قطع شد ... ولی باز شروع کردن منتها با صدای کمتر!

دوباره شب بعدی ... که همین شبیه که دارم این مطلب رو می نویسم ...

3 - تماس گرفتم ، سه تا تلفن به من دادن گفتن اینا مسئولشن با اینا تماس بگیر ...

زنگ زدم یه خانمی خیلی عصبانی تلفنو برداشت و «گله کرد از اینکه این تلفن خونمونه و از صبح تا حالا صد نفر زنگ زدن دیگه دارم کلافه میشم و قطع کرد»

شماره دوم رو گرفتم ، مسدود بود ...

شماره سوم هم مسدود بود ...

دوباره با پلیس 110 تماس گرفتم ... این یکی گفت زنگ بزنین 4030 ... که اینم کار به جایی نبرد ... این شماره اصلا ربطی به این داستان نداره با یه سرچ ساده متوجه می شین که این شماره برای موارد مربوط به کروناست!

4 - خلاصه دوباره تماس گرفتم ... توضیح دادم جریانو و اینکه سه تا شماره دادن یکیش منزله و ... خلاصه این گفت شماره آخری اشتباهه و یه رقمشو تغییر داد ...

با اون شماره تماس گرفتم ... باز همون خانم بنده خدا بود! گفت شماره رو از کجا گرفتین؟ گفتم نیروی انتظامی! گفت خب این شماره منزله دیگه دیوونه شدم انقدر از صبح به من زنگ زدن!

5 - دوباره تماس گرفتم با 110 ...

ماجرا رو خیلی خلاصه گفتم ... این دفعه گفتن زنگ بزن سازمان تبلیغات اسلامی!!!

تشکر کردم و قطع کردم ...

6 - دوباره تماس گرفتم (هر سری که زنگ بزنی به اپراتور مختلف وصل می کنن)

بازم ماجرا رو گفتم ... اینکه زنگ زدم سه تا شماره دادن و یکیش مسدود بود و دوتاشم منزل و ...

این اپراتور هم گفت که دیگه یه عاشورا تاسوعائه دیگع تحمل کنین ... گفتم آقا عاشورا تاسوعا چیه برنامه هرشبشون همینه! 9 شب شروع می کنن تا 1!

بعد طرف می گفت که تا 12 مجازن کار کنن.

  • آقا مگه اینهمه خبرگزاری اعلام نکردن برپایی ایستگاه صلواتی ممنوعه؟؟! شما تو ایران زندگی نمی کنی مگه؟ بعدشم تا 12؟ چه قانونیه؟ تا 12 حق دارن با صدای بلند مخ ما رو بخورن؟!

خلاصه اینم کار به جایی نبرد که نبرد!

7 - دوباره تماس گرفتم ... بازم ماجرا رو گفتم ... شماره ای که داده بودنو خوندم ... اپراتور گفت چند لحظه منتظر بمونید ...

منتظر موندیم خلاصه ... بعد خیلی با عجله گفت مامور میفرستیم ... گفتم آقا هر شب داستانمون همینه! بعد گفت باشه باشه (طوری که بخوان از سرشون رد کنن) ... بعد قطع کرد!

هنوز که هنوزه - نزدیک 1 ساعت از آخرین تماس گذشته - همون آش و همون کاسه! صدا هنوز بلنده و منم دارم کلافه میشم ...

دیگه گفتم بیام یه حساب تو ویرگول بسازم لااقل این رو با شما هم در میون بزارم ...

البته این نتیجه چیزی نبود که دور از انتظار باشه! ایران کل سیستمش همینطوریه!

فقط خواستم تجربم رو براتون بگم که این شکلی بود ...

باز خدا خیرش بده اون اپراتوری رو که واقعا کار انجام داد ... اینکه اپراتور 12 بود رو یادم مونده ...

خلاصه من فکر نمی کنم کسی با زنگ زدن به 110 کاری به جایی ببره ... نه تنها 110 بلکه شما شکایت هم بکنی فقط برات خرج داره آخرش هیچ اتفاقی نمیوفته!


گشتم تو اینترنت یه شماره پیدا کنم واسه نحوه بیان نارضایتی از اپراتور های پلیس 110 ... برخوردم به شماره 197 ... زنگ زدم ... وصل شد به اپراتور 111 بعدشم قطع شد ..

دقیقا دوبار با 197 تماس گرفتم ولی نتیجه همون قطع شدنه بود!


اون هیئتم که هنوز که هنوزه داره گوش فلکو کر می کنه!


این بود تجربه مزخرفی که من در برخورد با 110 داشتم ... خلاصه امیدوارم نه کارتون بهشون بخوره نه مشکلی مشابه این براتون ایجاد بشه ...

آرزو می کنم همتون بتونین از ایران برین ... برین در بهترین شرایط ... به ما که نرسید لااقل می تونیم آرزوشو واسه دیگران داشته باشیم ...

اگر نظری داشتید ، خوشحال میشم بیان کنید ...

با سپاس ?

پلیس110آلودگی صوتیقانونمحرم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید