ویرگول
ورودثبت نام
Mohammad Anzabi
Mohammad Anzabi
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

گرونترین صندلی رو برای خودت بخر

این روزها همه به واسطه کارکردن با کامپیوتر به یک صندلی و یک میز نیاز دارن ، اگر بخوایم فانتزی فکر کنیم میز برای نگهداشتن وسایل و ابزارمون تو ارتفاع و صندلی برای نگه داشتن ما در همون ارتفاع (راستش رو بخواید من هم خیلی دوست دارم دراز بکشم رو مبل و لب تاپ رو بزارم رو شکمم و کار کنم،ولی همه جا که لب تاپ وجود نداره و علاوه براین تو محل کار پیش مدیر نمیشه دراز کشید ، البته به امید اون روز ) از اونجا که سلامت فیزیکی ابزارمون از خودمون همیشه مهمتره همیشه دنبال یه کیف خوب برای لب تاپ و یه قاب خوب برای گوشی و .....هستیم ، غافل از اینکه پس خودمون چی ؟ صندلی که بعضا تا 12 ساعت روش میشینیم رو جدی نمیگیریم و همیشه دنبال یه صندلی ارزون و بی کیفیت که فقط بشه روش نشست و کار کرد هستیم ، من آدم سراغ دارم پنج میلیون تومن داده برای سر دنده ماشین ولی اگه بهش بگی فلان صندلی ارگونومی داره و مثلا قیمتش هشت میلیونه میگه چه خبره بابا ، به هرحال چون پیشگیری بهار از درمانه بهتون پیشنهاد میکنم صندلی رو انتخاب کنید که معمولی نباشه و گول این تبلیغهای مستقیم از کارخونه و ......رو نخورید و صندلی برنر با کیفیت برای خودتون بخرید . صندایهای خوبی هم تو بازار وجود داره که تولید کارخونه های معتبری مثل نیلپر . لیو ، ....هستند . راستی من برای خودم از سایت صندلیتا خرید کردم ، هم تنوعش بالاست هم قیمتاش همه تخفیف خورده و هم معتبره و نمایندگی چندتا شرکت رو داره ، لینکش رو میزارم دوست داشتید یه سری بهش بزنید

https://sandalita.com/

صندلیلب تاپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید