ویرگول
ورودثبت نام
آقای پسر
آقای پسر
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

من واسه مامانمم سوتین نمی بندم!

من واسه مامانمم سوتین نمی بندم!
من واسه مامانمم سوتین نمی بندم!

آقای پسر سراسیمه و خجل با کلمه “وااای نه وااای …” اومد توی حیاط
آقای پدر: چی شده آقای پسر؟
آقای پسر: مامان جونی میگه بیا “اون که رو جی جی میزارن رو برام ببند”
آقای پدر : خوب چی شده مگه؟
آقای پسر: زشته من نمیبندم بعد 3 ثانیه گفت من واسه مامانمم نمی بندم!
آقای پدر : اصلا چیز زشتی نیست منم مال مامان خودم رو(که میشه مامان جونی آقای پسر) رو می بستم.
در ضمن اسم اون چیزه سوتین هستش.
پس درستش میشه “من واسه مامانمم سوتین نمی بندم!”


نگرانی آقای پدر

به شخصه ناراحت شدم وقتی این و گفت چون این دفعه چندمه که متوجه میشم آقای پسر دیدن بدن عریان یک زن رو زشت میدونه این من رو نگران میکنه که در آینده روابط جنسیش رو هم از این عینک نگاه کنه

کمی توی این یک سال اخیر تلاش کردم تا براش عادی بشه (مسلما روشم، نمایش بدن برهنه یک زن نبود) عموما سعی کردم خودم راحتتر و بدون هیچ عکس العمل تندی
با دیدن این جور موارد برخورد کنم و اینکه مشخص کنم حریم خصوصی تقریبا کجاست و باید رعایت بشه البته شاید نبود یک زن در کنار ما باعث تشدید این موضوع شده که بچه فکر کنه زنها عموما پوشیده هستن
جالب اینکه چون در سن 5 و 6 سالگی بهش در مورد مناطق خصوصی بدن گفتم که نباید غیر پدر و مارد کسی به اونجا دست بزنه (بقیه مثل دکتر و همسر و غیره باید اجازه بپرسن ) الان اونا رو یادآوری میکنه که مگه اینجور جاها خصوصی نیستش؟!!!!!

میتونی از منم کمک بگیری تا تصمیم مناسب تری بگیری
آقای پدر

توضیحات

البته بعضی از موارد رو موکول کردم به آینده؛ مثلا توی همین مورد یه جاهایی گفتم: شما کمی بزرگتر بشی خودت متوجه میشی و نباید الان نگران این موارد باشی که چی زشته و چی زشت نیست، اگر جای نمی دونستی چیکار کنی، مثل همیشه میتونی از منم کمک بگیری تا تصمیم مناسب تری بگیری


نکته پایانی

?منواسهمامانممسوتیننمیبندم!

تلگرام: https://t.me/aqy_psr
اینستاگرام: https://instagram.com/aqy_psr
توئیتر: https://twitter.com/aqy_psr
فیسبوک: https://facebook.com/aqypsr

ارادتمند شما؛ آقای پدر ?


سوتینآقای پسرآقای پدرمشاورهروابط کودک
پس از جدایی؛ رابطه من و آقای پسر برام جالبتر شده، از یه حرف ساده گرفته تا عقیده، نقاشی، نامه و ... که بین ما رد و بدل میشه رو اینجا میزارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید