ویرگول
ورودثبت نام
آرش جعفری
آرش جعفری
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

004 خاطرات دوران کارآموزی وکالت/ استان تهران - دانشگاه ِ دادگاه

دانشگاه ِ دادگاه
دانشگاه ِ دادگاه



دانشگاه ِ دادگاه



معمولا تو شعبه ای که من هستم از ساعت 30/8 هر یک ساعت، یک جلسه دادرسی تشکیل میشه.( روزی 5 جلسه)

من هم سعی می کنم از ساعات ابتدایی حضور داشته باشم و به عنوان یه شاهد صامت، جلسات رو گوش بدم و نحوه مدیریت جلسه توسط قاضی، نحوه بیان و رفتار وکلای طرفین، حتی خود طرفین رو نظاره کنم.

واقعا دانشگاهی هست برای خودش.

بعضی مواقع با قاضی محترم بعد از پایان جلسه، اون رو تحلیل می کنیم:

وکلا چی گفتن؟

چرا گفتن؟

اگر اینطوری عنوان می کردن بهتر نبود؟

چی شد که جلسه دادگاه به این شکل برگزار شد؟

چرا تو ماهیت دعوا نرفتیم؟

و مواردی از این دست

خلاصه که برای همه شما که الان در حال گذران دوران کارآموزی هستین و همینطور برای عزیزانی که در حال خوندن برای آزمون سال آتی هستن، آرزو می کنم به زودی، این حال رو تجربه کنید.

خیلی خوبه، خیلی ...

کارآموزی وکالت تهرانکارآموز وکالتکارآموزیمرکز وکلا
امور بازرگانی / حقوق خصوصی / قرارداد نویسی به زبان انگلیسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید