ویرگول
ورودثبت نام
آرش جعفری
آرش جعفری
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

006 خاطرات دوران کارآموزی وکالت / استان تهران - قاضی ِ حمایتگر و با سواد

به ما گفته بودن که قُضات خیلی تمایلی ندارن که کارآموز بیاد و تو دادگاه شون بشینه، چون ممکنه بخاد سوال بپرسه از شخص قاضی و وقتش رو بگیره و دلایل دیگه.

اما از خوش شانسی که آوردم، شعبه ای که منتقل شدم روز اول قاضی ازم خواست که در نوشتن یه سری صورتجلسه ها کمکش کنم و منم با اشتیاق پذیرفتم.

در ادامه اون روز، جناب قاضی گفتن و من هم نوشتم، احتمالا از سرعت عملی که داشتم و احتمالا خطم خوششون اومد و باعث شد که تو همون جلسه اول به من بفرمایند که اگر خواستی می تونی بیشتر از یک جلسه در هفته، بیای دادگاه.

منم که از خدا خواسته، گفتم ای به روی چشم، ممنون از شما که این فرصت رو به من دادین.

و الان تقریبا هفته ای 2-3 روز در دادگاه حاضر میشم.

کارآموزی وکالت تهرانکارآموز حقوقکارآموز وکالتمرکز وکلا
امور بازرگانی / حقوق خصوصی / قرارداد نویسی به زبان انگلیسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید