ویرگول
ورودثبت نام
arash0060
arash0060
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

پرشین چت

سایتهای چت رومی فارسی سالهای زیادیه که به فعالیت خود ادامه میدهند این چت رومها در سالهای اخیر با مشکلات فراوانی روبرو بودند که به برخی از از این موارد میپردازیم

بنده مدیر و صاحب پرشین چت هستم این چت روم بزرگترین چت روم فارسی میباشد که از همه اقوام و زبانهای کشور ایران حتی ایرانی های خارج از کشور برای چت کردن به آن مراجعه میکنند و در آنجا به دوست یابی چت کردن میپردازن.

چت رومهای فارسی علاوه بر مشکلات مالی و درآمدشان که خیلی هاشون در حد صفر هستند مجبور هستند با فیلتریهای هر از گاه فیلترینگ که بزرگترین مشکل این سایتهاست کنار بیایند چون این سایتها جزو سایتهای ممنوعه طبقه بندی میشن و همین امر باعث شده شرکتها در این زمینه سرمایه گذاری نکنن چون پر ریسک میببند این حوزه رو و همین امر اسکریپت و امکانات سایتها فارسی رو در حداقل امکانات نگه میداره و قابل قیاس با موارد خارجی خود نیستند.حالا سوال اینجاست چرا یکی خود من در این حوزه فعالیت میکنم؟راحت بگم کسی که وارد چت رومی بشه و چندباری بهش سر بزنه دیگه سخت رهاش میکنه و همین زنده بودن و شاد بودن این چت رومها باعث شده با وجود تلگرام و اینستاگرام و واتساپ و مشابه های ایرانی هنوز قابل رقابت در این عرصه میباشد.

سخن کوتاه کنم چت رومهای فارسی همچنان هستند و میتونن میزبان کاربرای عزیز باشند و خود من خوشحال میشم به چت روم پرشین سر بزنید و اوقات خوشی در کنار ما داشته باشید.

پرشین چت
پرشین چت


مشکلات مالی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید