ویرگول
ورودثبت نام
آرش فرشاد
آرش فرشاد
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

آیا برای داشتن یک پیج موفق باید لوگو داشته باشیم؟

طراحی لوگو برای پیج های اینستاگرامی
طراحی لوگو برای پیج های اینستاگرامی


بنده آرش فرشاد هستم طراح گرافیک و این اولین مقاله منتشر شده من در سایت ویرگول خواهد بود، امروز با یه سوال خیلی مهم در رابطه با کسب و کارهای اینستاگرامی خدمت شما رسیدم.

عنوان سوال این هست که آیا باید طراحی لوگو مناسب کسب و کارمون انجام بشه یا اگر پیج کاریمون لوگو نداشته باشه هم میشه توسط اون از رقبامون پیشی بگیریم و بتونیم در کسب و کارمون پیشرفت بسزایی کنیم.

طراحی لوگو پیج اینستاگرام مهم است؟

پیج اینستاگرام کاری
پیج اینستاگرام کاری


باید بگم که نه تنها طراحی لوگو حرفه ای برای پیج های کاری امری بسیار مهم و ضروری هست بلکه این مساله رو هم باید در نظر داشته باشید که یک کسب و کار اینترنتی یا واقعی بدون داشتن یک برند قوی و سرشناس توانایی افزایش مشتری را در دراز مدت نخواهد داشت و مطمئن باشید بعد از گذشت مدت کوتاهی به بن‌بست خواهد رسید.

فکر کن رفتی تو یه پیج کاری اینستاگرام و محصولاتش رو دیدی و طرف عکس خودش رو گذاشته رو پیج، چه حسی بهت دست میده؟؟؟ من که با خودم میگم طرف داره محصول میفروشه نه خدمات، شخصی که داره کالایی عرضه می‌کنه.
آیا مناسبه عکس خودش رو پیج باشه یا یک لوگو برای حک شدن برندش در ذهن مخاطب؟

آیا استفاده از تصویر پروفایل برای پیج کاری مناسب نیست؟

ببینید بستگی به موضوع پیج شما و اهداف آن دارد، چنانچه شما یک متخصص سئو یا طراح گرافیک حرفه ای هستید می‌توانید عکس خود را استفاده کنید. البته این موضوع را در نظر بگیرید که با این کار صرفا در اینستاگرام برندسازی شخصی انجام داده اید و اگر بعدها بخواهید برای خودتان تیم تشکیل داده و برند مجموعه خود را داشته باشید مجبورید از لوگو و نشانه استفاده کنید.

خیلی از دوستان از جمله خود بنده هم به این مشکل برخورد کرده ام، قبلا با تصویر خودم برای سایت آرش گرافیک که سفارش طراحی لوگو و هویت بصری می‌گیرد پیش رفتم. در همه اکانت ها حتی خود وبسایت با تصویر خودم پیش رفتم و به جای اینکه برای مجموعه برندسازی کنم، کاملا این کار را شخصی کرده بودم.

پ،ن:
من بر اساس تجربه خودم و ضررهایی که در این مورد در کسب و کارم داشتم به شما توصیه می‌کنم حتما از لوگو شخصی در پیج های کاری خود استفاده کنید، این نکته مهم رو در نظر داشته باشید که بعدها برای اینکه بتونید برای کارتون مجوزهای لازم رو دریافت کنید و برای پیجتون اینماد بگیرید باید یک لوگو خاص و سفارشی داشته باشید که هنگام ثبت هم به مشکل نخورید. منتظر مقاله‌های بعدی من باشید.

می‌تونید در زیر این مقاله برام کامنت کنید که بیشتر دوست دارید در چه باب براتون مقاله بنویسم و من بر روی چشم می‌زارم نظرات شما دوستان عزیز رو.

طراحی لوگوطراحی لوگو حرفه ایطراحی لوگو برای پیج
بنده آرش فرشاد هستم طراح لوگو و علاقه مند به سئو، عاشق خلق ایده‌های ناب و نو، همچنین عاشق آموزش و تدریس در زمینه طراحی و سئو سایت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید