ویرگول
ورودثبت نام
آرش هنرور
آرش هنرور
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

سریال Friends - یک دوستی خارق العاده

وقتی برای اولین بار تصمیم گرفتم یک سریال کمدی آمریکایی نگاه کنم با خودم گفتم بعید میدونم چیزی باشه که باعث شه بیشتر از 3 قسمتش رو ببینم. چیزی که توی ذهنم بود این بود که این صدای خنده ای که توی پسزمینه این سریال ها میاد انقدر الکی هست که قشنگ معلومه همش مسخره هست. الان اگه ازم بپرسید بهتون پاسخ میدم من این سریال رو 4 بار به طور کامل دیدم فقط همینو بدونید این سریال دید من رو به سریال های کمدی تغییر داد.

جویی، راس، چندلر، ریچل، مونیکا و فیبی شش کاراکتر اصلی این سریال هستن که هرکدوم ویژگی های شخصیتی متفاوتی دارن که این موضوع کل سریال رو برای شما جالب میکنه. جویی بسیار خنگ هست، راس مثلا دکتر !!!!، چندلر شوخ و بانمک گروه، مونیکا آشپز، ریچل عشق فشن و خرید و فیبی خرافاتی گروه هست.

داستان این سریال در عین سادگی بی نظیر هست. داستان این سریال چیزی نیست جز داستان زندگی 6 تا دوست که کلن توی 3 لوکیشن اصلی اتفاق میفته. داستان این سریال رو اصلا برای شما توضیح نمیدم فقط همین و بدونید بعد از دیدن 5 قسمت این سریال بعید میدونم روزی 1 قسمت از این سریال رو نبینید.

این سریال به من یاد داد چقدر یک دوستی میتونه خوب و بی نظیر باشه و چقدر یک دوست میتونه توی زندگی آدم تاثیر گذار باشه. دوستی این 6 کاراکتر انقدر باور پذیر و واقعی هست که با اتفاق های خوبشون بخندید و با اتفاق های بد سریال ناراحت بشید و گریه کنید.

این سریال توی 10 فصل ساخته شده که ساخت اون حدود 10 سال طول کشیده. یعنی شما در طول دیدن این سریال 10 سال با کاراکتر های اون ها زندگی میکنید. واقعا بینظیر تر از این هم داریم؟

جالبه بدونید این سریال، یکی از سریال های پیشنهادی واسه یادگیری زبان انگلیسی هست. پیشنهاد من این هست حتما یک بار با زیرنویس فارسی و بعد از اون برای تقویت زبان یا بدون زیرنویس و یا با زیرنویس انگلیسی این سریال رو ببینید و لذت ببرید. البته مطمینم خیلی هاتون این سریال رو دیدید.

من واقعا با این سریال زندگی کردم و از این سریال یاد گرفتم. یک دوستی خارق العاده که بعد از اون همه سال نمونه اون رو توی قاب تصویر ندیدم. البته سریال How i met your mother خیلی سعی داشت خودش رو به عنوان مشابه فرندز نشون بده که تا حدی هم موفق بود ولی دوستی این 6 کاراکتر تکرار نشدنی هست. اگر میخواید به یک سریال معتاد بشید و سریال Friends رو ندیدید همین الان هم دیر هست، شروع کنید، چون این دوستی در قاب تصویر تکرار نشدنی هست.

چالش وبلاگ‌نویسیدلنوشتهزندگیسریالفیلم
گیمر - طراح و توسعه دهنده وب از شیراز https://arashhonarvar.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید