ویرگول
ورودثبت نام
آرش هنرور
آرش هنرور
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

وقتی خوره تکنولوژی به جونت میفته !!!

اگر بخوایم یک زندگی لاکچری داشته باشیم مطمینا هممون ذهنمون میره سمت وسایلی که تکنولوژی خاصی دارن و طبیعتا قیمت اونا هم گرون هست. من از همین تریبون اعلام میکنم من آرش هستم یک خوره تکنولوژی و فکر نکنم هیچ وقت هم بتونم ترک کنم.

تا همین دیروز فکر میکردم بقیه خوره تکنولوژی هستن و من یک آدم عادی! ولی وقتی یک نگاه به ویترینم کردم، دیدم که فکر نکنم چیزی مونده باشه که بخرم. تقریبا هر وسیله ای که یک خوره تکنولوژی نیاز داشته باشه رو دارم. حالا شاید از خودتون بپرسید خوره تکنولوژی باید چه وسایلی رو داشته باشه ؟ منم تاکید میکنم که یک لیست تهیه کردم واسه علاقه مندان به حوزه تکنولوژی که بنظرم جالبه خریداری کنید فقط امیدوارم بدآموزی نداشته باشه :-).

1- یک عدد لپ تاپ خفن

یک خوره تکنولوژی حتما باید یک لپ تاپ خفن داشته باشه. از Mac Book تا Microsoft Surface گرفته تا لپ تاپ های High End، همشون میتونن یک گزینه خیلی عالی باشن. اونایی هم که یک PC دارن و اونم از مدل High End، اونا هم حساب میشن ولی خوب لپ تاپ هم بخرید :-) .

2- گوشی و یا تبلت High End

مگه میشه یک خوره تکنولوژی باشی و آخرین مدل گوشی از بهترین کمپانی های موبایل رو نداشته باشی ؟ اصلا دیده شده طرف گوشی خریده دو ماه بعد یک مدل جدیدتر اومده اون رو فروخته و اون جدیده رو خریده. برای من شروع تبدیل شدن به خوره تکنولوژی از همین گوشی موبایل شروع شد. حساب کنید من یک گوشی قدیمی و با سرعت در حد حلزون داشتم بعدش یهو یک گوشی عالی خریدم اون حس رضایت، بیش از حد عالی بود و من رو به یک خوره تکنولوژی تبدیل کرد. البته یکم در این مورد بین متخصصان حوزه خورگی تکنولوژی بحث هست که فقط کمپانی های سامسونگ و اپل قبول هست ولی من معتقدم هر گوشی هوشمند High End مورد قبول هست :-) .

3- ساعت و یا مچبند هوشمند

این مورد یکی از مورد های مورد علاقه من هست. وقتی یک ساعت و یا مچبند هوشمند داشته باشی، وقتی کسی بهت زنگ میزنه و یا پیام میده نوتیفیکیشن اون برات میاد و سریع جواب میدی. خیلی جذاب هست مگه نه ؟ ضربان قلبتون رو اندازه گیری کنید، تعداد قدم هاتون رو بشمارید و ... . بازم از اتاق فرمان، متخصصین اشاره میکنن که فقط برند های سامسونگ و اپل قبول هست ولی باز من تاکید میکنم برند مهم نیست داشتن همچین تکنولوژی مهم هست.

4- سایر موارد

این 3 مورد بالا جز موارد اصلی محسوب میشن ولی خوب یک سری موارد هستن که از اونا هم نمیشه گذشت. مثلا داشتن یک هدست هوشمند، داشتن اسپیکر بلوتوث، داشتن موس، کیبورد، هدست و یک دسته بازی گیمینگ ( مخصوص گیمرها ) و ... .

خوره تکنولوژی بودن هم مثل همه کارهای دیگه مزایا و معایب خودش رو داره. اصلی ترین عیبش اینه که جیبتون رو خالی میکنه :-) . مزایا هم که زیاد داره که هممون میدونیم. امیدوارم یک روزی این عیبش هم برطرف بشه که دیگه همچی عالی باشه. فقط یادتون باشه خوره تکنولوژی بودن یک اتوبان یک طرفه هست پس یا واردش نشید یا اگه شدید تا آخرش بیاید.


چالش وبلاگ‌نویسیطنزدلنوشتهبرنامه نویسیکسب و کار
گیمر - طراح و توسعه دهنده وب از شیراز https://arashhonarvar.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید