ویرگول
ورودثبت نام
آرش کیان
آرش کیان
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آذر (ترانه)

آذر چهارمین تک آهنگ آرش کیان است که در تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۰ با آهنگسازی و تنظیم مسعود عبدی و ضبط در استودیو آلبرتا منتشر شد.

متن ترانه آذر

دلم بجز بوسیدنت به چیزی راضی نمیشه

کسی که میمیری براش یک دفعه راهی نمیشه

دلم واسه بوسیدنت حرفاتو باور میکنه

برگای سبز و تازه رو همرنگ آذر میکنه

دلم واسه بودن تو آتیش شومینه میشه

میسوزه و خاکسترش یه آه تو سینه میشه

دلم واسه تنهاییات آشوب و دلواپس میشه

میرم تو خاطراتمون کی واسم هم نفس میشه

دلم واسه بوسیدنت حرفاتو باور میکنه

برگای سبز و تازه رو همرنگ آذر میکنه

دلم واسه بودن تو آتیش شومینه میشه

میسوزه و خاکسترش یه آه تو سینه میشه

دلم واسه بوسیدنت حرفاتو باور میکنه

برگای سبز و تازه رو همرنگ آذر میکنه

دلم واسه بودن تو آتیش شومینه میشه

میسوزه و خاکسترش یه آه تو سینه میشه

خوانندهترانه سراآهنگسازتک آهنگموسیقی
آرش کیان متولد ۱۸ بهمن ۱۳۶۵ خواننده، ترانه سرا و نوازنده پاپ ایرانی متولد لاهیجان و بزرگ شده همدان است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید