ویرگول
ورودثبت نام
آرش کیان
آرش کیان
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

برنده (ترانه)

تک آهنگی از آرش کیان
تک آهنگی از آرش کیان

برنده سومین تک آهنگ آرش کیان است که در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۰ با آهنگسازی و تنظیم مسعود عبدی و ضبط در استودیو آلبرتا منتشر شد.

متن ترانه برنده

رخت غربت به تنم ، کفش آوارگی پام

لحظه هام بی خاطره ، یادگارم گریه هام

آب نریز پشت سرم ، دل آینه میشکنه

گل رو پرپر نکنی ، غم بهش دست بزنه

آخر بازی عشق وقت رفتن منه

تو که بردی نازنین ، سهم من شکستنه

آخر بازی عشق وقت رفتن منه

تو که بردی نازنین ، سهم من شکستنه

من که رفتنی شدم ، غصه هام فدای تو

سهم دل شکستگی ، از تو و برای تو

من که رفتنی شدم ، غصه هام فدای تو

سهم دل شکستگی ، از تو و برای تو

آخر بازی عشق وقت رفتن منه

تو که بردی نازنین ، سهم من شکستنه

آخر بازی عشق وقت رفتن منه

تو که بردی نازنین ، سهم من شکستنه

خوانندهترانه سراآهنگسازتک آهنگموسیقی
آرش کیان متولد ۱۸ بهمن ۱۳۶۵ خواننده، ترانه سرا و نوازنده پاپ ایرانی متولد لاهیجان و بزرگ شده همدان است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید