ویرگول
ورودثبت نام
آرش کیان
آرش کیان
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دوری اجباری (ترانه)

تک آهنگی از آرش کیان
تک آهنگی از آرش کیان

دوری اجباری دومین تک آهنگ آرش کیان است که در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ با آهنگسازی و تنظیم مسعود عبدی و ضبط در استودیو آلبرتا منتشر شد.

متن ترانه دوری اجباری

بهت حق میدم این بارو

نمیخوام مانعت باشم

واسم اسونه این چیزا

اگه تنها کست باشم

تو عاشق تر از این بودی

که تنها با خودت باشی

شاید از من بریدی که

تو اغوش خودت جاشی

من عادت کرده بودم تابشینی پای حرفامو

بخندم به روزایی که گرفته کل دنیامو

یکم حالم عوض میشه توام حال منو داری

نه میخندم نه اشوبم ازین دوری اجباری

من عادت کرده بودم تا بشینی پای حرفامو

بخندم به غمایی که گرفته کل دنیامو

من عادت کرده بودم تا بشینی پای حرفامو

بخندم به روزایی که گرفته کل دنیامو

یکم حالم عوض میشه توام حال منو داری

نه میخندم نه اشوبم ازین دوری اجباری

خوانندهترانه سراآهنگسازتک آهنگموسیقی
آرش کیان متولد ۱۸ بهمن ۱۳۶۵ خواننده، ترانه سرا و نوازنده پاپ ایرانی متولد لاهیجان و بزرگ شده همدان است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید